Beste,Wij deden eind vorig jaar uitzonderlijk beroep op de diensten van UPS voor het verzenden van een klein pakketje.Hiervoor ontvingen wij hun factuur 2022806626 van 27-12-2022 voor een bedrag van 52,36 Euro. Deze factuur werd ons per post opgestuurd, waarvoor ze ons op 10-01-2023 factuur 2023410752 voor een bedrag van 6,53 Euro opstuurden met als omschrijving : toeslag voor factuur afdrukken. Daar deze factuur ook weer per post werd opgestuurd, ontvingen we op 24-01-2023 factuur 2023425544 met als omschrijving 'Toeslag voor factuur afdrukken. Daar deze factuur ook weer per post werd opgestuurd, ontvingen we op 07-02-2023 factuur 2023441793, met als omschrijving 'Toeslag voor afdrukken factuur'. Daar deze ook weer per post werd opgestuurd, ontvinge we voor die factuur op 21-02-2023 factuur 2023457586 voor een bedrag van 6,53 Euro met als omsschrijving 'Toeslag voor afdrukken factuur', dit nadat we voor de vorige 2 facturen reeds klacht hadden ingediend bij de facturatiedienst. Klachtnummers die we hiervoor ontvingen : 703463 en 703464. Ik verwacht dus op 07-03-2023 een nieuwe factuur hiervoor. Ik nam nogmaals contact op de facturatiedienst, waar ze vertelden dat ik me moet aanmelden op hun website. Ik wens dit niet te doen omdat we niet meer met UPS zullen samenwerken. Dan konden ze niets meer voor mij betekenen, aldus de niet zo vriendelijke dame, die vervolgens de telefoon inlegde. Nogmaals terug gebeld, kreeg dezelfde dame terug aan de lijn, met hetzelfde resultaat. Bij de klantendienst kunnen ze me ook niet helpen, want het is een factuur probleem. Ze kunnen ook niemand met beslissingsbevoegdheid doorgeven. Dan maar een klacht indienen via de website, maar dat lukt niet zonder je op hun website te registreren.Je botst dus werkelijk op een muur. Ik vind het erg enerverend dat niemand wil helpen om hun eigen systeemfout op te lossen, want dat is het wel degelijk en dat werd mij ook zo bevestigd door de dames die ik aan de lijn had. Alleen ikzelf kan dat oplossen door me te registeren op hun website en aan te geven dat ik facturen digitaal wil ontvangen. Een zeer verfoeilijke praktijk waartegen ik dan, uit principe en rechtvaardigheidsgevoel, klacht wens tegen neer te leggen. Mijn telefoon gesprekken van vandaag werden opgenomen door UPS. Alvast bedankt om dit te bekijken.Met vriendelijke groeten,Marc BlockxYepp nv