Beste Ik ben vorig jaar overgestapt naar one van Telenet.Via mijn werkgever (SSDGPI = Sociale dienst van de Politie) heb ik recht op een groepskorting van 7 euro per maand.Wanneer ik mijn contract afsluit geef ik de medewerker van Telenet mee dat ik hier recht op heb en ik dien mijn lidnummer (zijnde 2444692204212) door te geven. De medewerker gaf me te kennen dat alles in orde was en dat de korting zou toegekend worden op mijn volgende factuur. Wanneer ik eind november mijn factuur kreeg stelde ik vast dat de korting niet was toegekend. Ik nam telefonisch contact op met telenet en de medewerker gaf me te kennen het probleem op te lossen. Ik gaf nogmaals mijn lidnummer door en de medewerker zei me dat alles nu zeker in orde was, maar dat de korting van 7 euro van november in december zou worden verrekend.Eind december kreeg ik mijn nieuwe factuur en groot was mijn verbazing dat ik GEEN korting had gekregen en dat er ook geen korting van de maand ervoor werd toegekend. Ik nam opnieuw contact op met Telenet en een andere medewerker liet mij opnieuw mijn lidnummer doorgeven, en beloofde me OPNIEUW dat alles in orde zou komen. De medewerker gaf toen aan onmiddellijk 14 euro korting toe te kennen voor de gemiste korting van november en december. Ik heb dezelfde dag nog hiervan een mail gekregen ter bevestiging van de toegestane korting van 14 euro. Nu zijn we eind januari en bij deze factuur merk ik dat de 14 euro (van de maanden november/december) wel degelijk is gecrediteerd MAAR de korting van januari van 7 euro werd NIET toegekend. Voor de 4 e maal op rij nam ik contact op met de klantendienst van TELENET. Voor de 4 e maal heb ik mijn lidnummer doorgegeven. De medewerker gaf toe dat er problemen waren maar beloofde dat alles nu opgelost zou zijn en dat ik volgende maand mijn korting zou krijgen. Wanneer ik vroeg naar de korting van januari gaf de medewerker me mee dat ze dat NIET kon toekennen. Wanneer ik toen vroeg waarom de andere medewerker dan wel 14 euro korting had gegeven van de maanden november/december, zei de medewerker dat ze dit niet mag toestaan. Ik vroeg haar welke garanties ik kon krijgen dat ik de volgende maand wel mijn korting zou krijgen, maar daarop kreeg ik geen antwoord. Ze zei me dat nu alles wel in orde was. (Net hetzelfde wat de andere collega's ook wisten te vertellen)Ik vraag nu mijn korting van 7 euro van januari wel terug en ook dat de korting de volgende maanden wel degelijk zal worden toegepast. Wanneer telenet reclame maakt en een groepskorting beloofd dan moeten ze zich daar ook aan houden. Ik ben al ongeveer 25 jaar klant bij Telenet en betaal de hoogte telecomfactuur van heel Europa. Ik ben bereid deze dure facturen te betalen, maar ik wens dan ook als een trouwe KLANT behandeld te worden. 7 Euro is niet veel, maar het is voor mij het principe!Een belofte van een reclame moet dan ook worden nagekomen. Een ontevreden klant Jansegers Tom