Terug

Toegang tot de klantendienst ivm pc-banking

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. W.

Naar: bpost

07/04/2020

De toegang tot de klantendienst is ronduit abominabel.Eerst wordt je door een keuzemenu geleid wat behoorlijk wat tijd in beslag neemt waarbij de connectie onverbiddelijk beëindigd wordt bij foute keuzes.Wanneer je na 3 keer terugbellen dan toch aan het wachten bent op een medewerker dan duurt het ruim 10 minuten,Wanneer je dan eindelijk een medewerker aan de lijn krijgt, kan die jou niet helpen maar wel een link zal sturen naar een informatiepagina. Je vraag wordt doorgestuurd maar men kan je niet doorverbinden met een medewerker van de technische dienst. Men kan ook niet beloven dat iemand zal terugbellen die wel kan helpen.Je zou voor minder van bank veranderen.

Berichten (1)

bpost

Naar: M. W.

07/04/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform