BesteWij boekten drie vluchten op 3 december 2023 op de site van Edreams referentienummer van de boeking: 13587097915. Vlucht naar Brindisi met vertrek op 15/03 en retour op 18/03.We kozen hiervoor de flexi fare, waarvoor we een meerkost betaalden bovenop de prijs van de vluchten. Deze flexi fare houdt in dat we na het boeken eenmalig data kunnen wijzigen zonder wijzigingskosten. Enkel wanneer de prijs van de nieuwe vluchten hoger ligt dan onze oorspronkelijke vluchten, moeten we het prijsverschil bijleggen.We willen nu ook effectief een datawijziging doorvoeren en de vluchten naar april verplaatsen. Het blijkt echter onmogelijk om zicht te krijgen of we één of twee nieuwe data kunnen invoeren: het is bovendien niet duidelijk als er extra kosten zouden moeten betaald worden.Daarom kiezen we voor iets wat wel duidelijk te volgen is op hun website: we kiezen geen vluchten in april, maar laten de heenreis op 15/03, en willen enkel onze terugreis vervroegen naar 17/03.Op 10/12/2023 boeken we onze retourvlucht om: we doen dat online binnen ons boekingsdossier. We vragen de opties voor een vroegere terugvlucht op hun website op en krijgen verschillende opties. We kiezen één van de opties, voorgesteld door edreams. Om deze terugvlucht te wijzigen, worden geen extra kosten aangerekend, er staat uitdrukkelijk bij: 0 euro.We sturen ons verzoek voor de datumwijziging online door. Daarna worden we opgebeld door een medewerker die in moeilijk verstaanbaar Engels meedeelt dat er een extra kost is van 190 euro om de wijziging door te voeren. Volgens hem hebben we ermee ingestemd dat we extra kosten wilden betalen?!Voorlopig hebben we de wijziging niet laten doorgaan, door de kost van 190 euro die achteraf telefonisch werd doorgegeven, maar op het moment van omboeken niet werd vermeld, integendeel, er werd uitdrukkelijk 0 euro wijzigingskost vermeld. Wat willen we:- Onze vlucht kosteloos wijzigen, wat door onze flexi fare moet kunnen, en wat ook op het moment van herboeken zo op hun website verscheenof- Een kosteloze annulering van onze boeking en volledige terugbetaling. Waarom? Wij krijgen niet de voorwaarden waarvoor we hebben betaald (vluchten + flexi fare).We hebben recht op de kosteloze omboeking naar onze nieuwe vlucht zoals voorgesteld tijdens onze omboekingsprocedure. Indien hier toch kosten bijkomen, werden we misleid door de info die edreams ons gaf op het moment van omboeking.Hartelijk dank om dit op te volgen.Met vriendelijke groetNP