Terug

toch digitale aankopen nochtans blokkering aangevraagd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Orange

29/12/2023

Beste, Op 18/10 blokkeerden wij bij het abonnement van onze kinderen de mogelijkheid tot digitale aankopen. Wij wijzigden ook het hoofd van facturatie, zodat de kinderen dat niet zelf konden aanpassen. Nu blijkt dat dit toch is gebeurd en zijn er digitale aankopen gebeurd voor 123.55 euro. Bij contactopname naar Orange zeggen zij dat ze niks konden doen. Nochtans hebben wij bewijs van onze vraag tot blokkering en de bevestiging ervan op mail. Bij Orange zelf kunnen we precies geen klacht indienen... Wij deden dit wél al via de ombudsdienst telecommunicatie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform