Beste,De krant moet volgens het contract voor 10 uur bezorgd worden.Dit is nooit het geval.Voorbije 2 zaterdagen bijvoorbeeld:respectievelijk: 09.09:11u3016.09:11u20.Ik meldde dit meerdere keren telefonisch of online.Vaak standaardantwoord dat men de leverancier zal contacteren.Vorige week beloofde men op zoek te gaan naar een andere krantenbezorger.Vandaag telefonisch contact: er i geen andere krantenbezorger voor onze straat ...Ik informeerde bij de postbode zelf: hij heeft 500 kranten te bezorgen en kan dit onmogelijk binnen de voorgeschreven tijd.Wij vertrekken vaak naar ons tweede verblijf op zaterdag.Zonder de weekendkrant dus.Er komt geen compensatie van De Standaard.Het is duidelijk dat er geen verbetering zal komen zolang de Post dit op zich neemt.Mijn vrienden in Brasschaat krijgen wel hun krant (via andere krantenbezorger) op tijd.Ons contract loopt nog tot 18.02.2024Ik ging dit contract aan met het idee de krant zoals alle voorbije jaren bij het ontbijt te kunnen lezen en/of mee te nemen naar ons tweede verblijf.Hoe gaat dit opgelost worden?Kan dit zomaar?graag uw hulp hierbijAnna De Ridder0484319873