Terug

tijdschrift HUMO niet ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: bpost

07/12/2018

Het tijdschrift HUMO (abonnement op naam van mijn echtgenoot) is tot op vandaag vrijdag, niet toegekomen, ondanks de voorwaarden op dinsdag in de brievenbus. We bellen regelmatig naar de klantendienst van Humo, omdat het tijdschrift stelselmatig pas op woensdag of donderdag toekomt. Ook deze keer hebben we gebeld op woensdag en de klantendienst van Humo zou een extra exemplaar toesturen én klacht neerleggen bij Bpost, want volgens hen ligt het probleem bij Bpost die haar afspraken niet nakomt. Maar vandaag hebben we nog steeds niets ontvangen (noch de originele zending die op dinsdag moest toekomen, noch de extra zending die gisteren, donderdag moest toekomen). De TV programma's beginnen op vrijdag, dus die hebben we vandaag nog niet. Dit begint stevig uit de hand te lopen en ons geduld is op

Berichten (3)

L. V.

Naar: bpost

12/12/2018

Aan Bpost, Het vervolg van onze slechte ervaring(en) van verleden week verliep als volgt: pas op maandag 10 december ontvingen we 1 exemplaar van de Humo van 4 december 2018 in mijn brievenbus. We weten niet of dit de originele zending is, die op dinsdag moest toekomen, of de extra zending die op donderdag moest toekomen. Een tweede exemplaar hebben we nooit ontvangen. Intussen zijn we een week verder en kregen we de nieuwe Humo (van 11 december) opnieuw 1 dag te laat in de brievenbus (dus pas vandaag, woensdag 12/12/2018).Humo heeft vandaag zélf teruggebeld om te vragen of we gisteren de nieuwe Humo tijdig ontvangen hebben en liet weten dat we dit niet mogen accepteren en dat zij nogmaals klacht zouden neerleggen wij Bpost.Gelieve ons de reactie van Bpost hierover te laten weten. Met beleefde groeten,

L. V.

Naar: bpost

13/12/2018

Aan Bpost: Vervolg nr 2 ter info en aanvulling. Het nagestuurde exemplaar van de Humo van 04/12/2018 (dat normaal gezien bij ons moest toekomen op donderdag 6 december) werd ons vandaag, donderdag 13/12/2018 bezorgd door de postbode. (zie de verzendgegevens in bijlage).

L. V.

Naar: bpost

19/12/2018

Aan Bpost, Gisteren, dinsdag 18/12/18 hebben we eindelijk nog eens de Humo tijdig in onze brievenbus gekregen. Waarvoor dank, en in de hoop dat dit zo mag blijven in de toekomst. Maar toch zou het op zijn minst van enige beleefdheid getuigen, moesten wij van Bpost een schriftelijke reactie ontvangen op onze eerder ingediende klachten. In afwachting van uw antwoord : onze groeten en prettige eindejaarsfeesten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform