Beste, Ik ben klant bij Engie geworden op 04/11/2022, eerst met een variabel contract en vanaf 14/11/2022 met een dynamisch contract. Op 27/10/2022 heb ik een uitbreiding van mijn zonnepanelen gedaan, dit was dus voor dat ik naar Engie als leverancier gekomen ben. Pas op 28/03/2023 heeft Fluvius mij gemeld dat het totaal vermogen van mijn omvormers te hoog was, 10,2kVA in plaats van het maximale 10kVA. DIt heeft mijn installateur aangepast en per 05/04/2023 was mijn maximum vermogen 8,8kVA. In heel die periode zijn mijn type en aantal van de zonnepanelen nooit gewijzigd, enkel de oude omvormer vervangen door een nieuwe. In wezen heb ik dus nooit het maximum vermogen van 10kVA kunnen overschrijden.Nu meer dan een jaar na de feiten stuurt Engie mij een mail dat ze de prijs van de geïnjecteerde energie maar kunnen betalen voor die periode tot 05/04/2023 indien ik een BTW nummer aanvraag. Dit lijkt mij niet redelijk en ik vraag dan nogmaals om dit te herbekijken. De informatie die Fluvius doorgegeven heeft aan Engie klopt wel volledig maar dit is meer dan 1 jaar na de feiten en ik heb de indruk dat Engie dit naar boven brengt omdat ik nu sinds 01/04/2024 geen klant meer ben. Een tweede probleem is dat ik al van in het begin vraag om een maandelijkse afrekening te bekomen en dat is nooit gebeurd. Misschien was dit dan eerder naar boven gekomen.