Terug

Tickets niet beschikbaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Ticketmaster.be

09/02/2017

Op vrijdagavond 3 februari wilde ik mijn tickets afdrukken voor het optreden van zondag 5 februari. Ik kon niet inloggen op mijn account. De help-desk van Ticketmaster is telefonisch onbereikbaar buiten kantooruren, maar via ook andere middelen om me verder te helpen (mail, online-formulier, bericht op facebook) lukt het niet om contact op te nemen na 18u en in het weekend.Ik ben hierdoor het bedrag van de twee tickets kwijt, en bovendien heb ik het optreden gemist.Ik werd pas (via Facebook (!)) verder geholpen op dinsdag en pas op woensdag was het uiteindelijke probleem duidelijk: ik heb per ongeluk een onbestaand e-mailadres als account login aangemaakt.Ik erken het feit dat die login door mijzelf foutief is aangemaakt, maar ik ben van oordeel dat men me op twee dagen voorafgaand aan het optreden had moeten kunnen verder helpen. Een helpdesk voor dergelijke dringende en eigenlijk makkelijk op te lossen zaken zou op zijn minst ook op zaterdag bereikbaar moeten zijn. De tickets konden op zaterdag nog afgedrukt worden, mits ik contact zou kunnen opgenomen hebben met Ticketmaster.

Berichten (5)

Ticketmaster.be

Naar: A. C.

09/02/2017

Beste klachtenbox@test-aankoop.be, Bedankt om met ons contact op te nemen via de online helpdesk van Ticketmaster! Hierhonder vindt u een samenvatting van uw vraag. We proberen uw aanvraag binnen de 4 werkdagen te behandelen. Is uw vraag niet correct? Stuur ons dan een nieuw bericht via ticketmasterbe.inbenta.com/?showContact=1andl=nl TICKETMASTER TEAM Klantendienst -------------------------------------------------------- Uw vraag: E-mail klachtenbox@test-aankoop.be Naam klachtenbox@test-aankoop.be Klacht: Tickets niet beschikbaar (CPTBE00120713-45) --- +32 70 222 107 help@ticketmaster.be www.ticketmaster.be Ticketmaster Belgie Esplanade 1 B33 1020 Brussel Belgie

Ticketmaster.be

Naar: A. C.

13/02/2017

Hierbij het antwoord op uw aanvraag TKMBE-00072877 Beste, Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen. Jammer genoeg kunnen we geen positief gevolg geven aan uw vraag tot terugbetaling van de tickets. De klant heeft tot het allerlaatste moment gewacht om te melden dat hij de tickets niet had ontvangen waardoor hij dit deed buiten onze kantooruren. Dit terwijl de bestelling al op 19/11/2016 werd gedaan en de tickets op 23/11/2016 per mail werden verstuurd. Bij events is er ook steeds iemand aanwezig die duplicaten van tickets kan voorzien. U kan ons steeds contacteren ingeval van vragen. Met vriendelijke groeten, Lara TICKETMASTER TEAM Klantendienst +32 70 222 107 Ticketmaster Belgie Esplanade 1 B33 1020 Brussel Belgie ------- Klacht: Tickets niet beschikbaar (CPTBE00120713-45)Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. . Bekijk alle publieke klachten op ons . Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail.Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.CPTBE00120713-45 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop

A. C.

Naar: Ticketmaster.be

13/02/2017

Geachte Ticketmaster,De service naar de klant schort toch wel behoorlijk.U heeft op 23/11/2016 tickets verstuurd naar een onbestaand e-mailadres, hiervoor moet u toch een melding gekregen hebben. Verder is het toch zeer vreemd dat je wél telefonisch tickets kan bestellen buiten jullie kantooruren, maar dat er geen service is voor noodgevallen. Service na verkoop in het weekend, of toch zeker op een zaterdag zou je van een bedrijf als dat van jullie mogen verwachten.Nergens op uw website, ook niet bij FAQ, wordt er vermeld dat er steeds een duplicaat aanwezig is bij events. Overigens wordt ook op de website van de Elisabethzaal geen telefoonnummer vermeld, maar wordt er verwezen daar jullie firma voor vragen omtrent tickets.Een verplaatsing per trein/bus van ongeveer een uur maken naar een event waarvoor de klant niet de zekerheid heeft dat het hij toegang zal krijgen is een bijkomende kost en mogelijk tijdverlies waarvan je niet verwachten dat een klant deze verplaatsing maakt.Hopelijk ziet u in, dat de klant op het moment dat hij merkte dat er iets schortte, hij al het mogelijke gedaan heeft om u te contacteren. Hoogachtend,

Ticketmaster.be

Naar: A. C.

13/02/2017

Beste klachtenbox@test-aankoop.be, Bedankt om met ons contact op te nemen via de online helpdesk van Ticketmaster! Hierhonder vindt u een samenvatting van uw vraag. We proberen uw aanvraag binnen de 4 werkdagen te behandelen. Is uw vraag niet correct? Stuur ons dan een nieuw bericht via ticketmasterbe.inbenta.com/?showContact=1andl=nl TICKETMASTER TEAM Klantendienst -------------------------------------------------------- Uw vraag: E-mail klachtenbox@test-aankoop.be Naam klachtenbox@test-aankoop.be Klacht: Tickets niet beschikbaar (CPTBE00120713-45) Peter Vervoort --- +32 70 222 107 help@ticketmaster.be www.ticketmaster.be Ticketmaster Belgie Esplanade 1 B33 1020 Brussel Belgie

Ticketmaster.be

Naar: A. C.

15/02/2017

Hierbij het antwoord op uw aanvraag TKMBE-00073249 Goedendag, De klant is zelf verantwoordelijk om het juiste email in te geven, helaas krijgen wij geen foutmelding als een email niet correct is. U heeft uw bestelling gemaakt op 19/11, u had al die maanden de tijd om ons te contacteren via telefoon of via mail want dan hadden we u verder kunnen helpen door uw email aan te passen of door duplicaten aan te vragen voor uw tickets. U heeft gewacht tot vrijdagavond 3/2 om uw tickets af te printen voor zondag 5/2 (wat uw volle recht is om ze pas uit te printen wanneer u wenst) maar daardoor waren onze kantoren inderdaad gesloten en kon u ons niet meer telefonisch contacteren om direct een antwoord te krijgen. Helaas wordt er geen terugbetaling gedaan want van onze kant is alles correct verlopen toen u bestelde werd er een mail gestuurd naar het email dat u opgaf, daarna stonden uw e-tickets ter beschikking op uw account waar u ze kon afprinten op eender welk moment, we waren al die maanden beschikbaar voor u om ons te contacteren indien er een probleem was met uw bestelling en tickets maar spijtig genoeg heeft u pas op vrijdagavond gezien dat u uw e-tickets niet kon afprinten waardoor onze kantoren al gesloten waren. Het blijft de verantwoordelijkheid van de klant om zelf, zo snel mogelijk na het bestellen, zijn bestelling na te kijken (via zijn account of via de mails die we sturen over de bestelling) om na te kijken of alles in orde is en of hij zijn tickets heeft vooraleer de show doorgaat zodat, in geval dat er een probleem is, de klant ons kan contacteren binnen de openingsuren van ons kantoor. Mvg, ilse TICKETMASTER TEAM Klantendienst +32 70 222 107 Ticketmaster Belgie Esplanade 1 B33 1020 Brussel Belgie ------- Klacht: Tickets niet beschikbaar (CPTBE00120713-45) Peter Vervoort Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. . Bekijk alle publieke klachten op ons . Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail.Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.CPTBE00120713-45 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform