Terug

Tickets eenzijdig geannuleerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: TOMORROWLAND

27/03/2019

Dag Sven Bedankt voor jouw e-mail. Ik bezorg deze informatie aan ons ticketing & legal departement aangezien ik als persverantwoordelijke geen toegang heb tot persoonlijke gegevens of ticketaankoop gelinkt aan een bepaald dossier en bijgevolg geen uitspraken kan doen over individuele zaken. GroetjesDebby Debby WilmsenPress CoördinatorKorte Vlierstraat 6 • 2000 Antwerpen • BelgiumT: +32 3 242 44 00 • M: +32 498 52 25 79 • Skype: debby.wilmsen1Do something good today that Tomorrow will thank you for.Van: sven.moreels@telenet.be [sven.moreels@telenet.be]Verzonden: zaterdag 9 maart 2019 20:32Aan: Debby Wilmsen [debby@tomorrowland.com]Onderwerp: The true spirit of Tomorrowland...so sad... Beste,Met spijt stel ik vast dat mijn tickets voor Tomorrowland eenzijdig geannuleerd zijn geweest. Er wordt verwezen naar de algemene voorwaarden, die ik nu ook heb doorgenomen en inderdaad het staat er effectief in dat je per account niet meer dan 4 tickets mocht kopen. Echter:- tijdens de bestelprocedure leest NIEMAND de algemene voorwaarden- er is daar geen tijd voor, want eens je binnen geraakt heb je maar 5 min tijd om de bestelling af te handelen- het document is lang en volledig ongestructureerdTrouwens ben ik van mening dat er al reeds een beperking is want je kan tijdens de bestelprocedure eens je binnen geraakt niet meer dan 4 tickets bestellen. Wat is dan het verschil dat dit van een en dezelfde account gebeurd, maar dan meerdere keren? Mensen die dus 20 verschillende accounts aanmaken en steeds 4 tickets bestellen geraken hier dan dus wel met weg? Dit is toch echt te belachelijk voor woorden! Misschien verkopen ze deze dan nog eens aan woekerprijzen ook en geraken ze daar blijkbaar ongestraft met weg! Ik vind dat jullie dit perfect kunnen kortsluiten in de bestelprocedure door de account eens er 4 tickets gekocht zijn te blokkeren, dat is technisch PERFECT mogelijk. Nu moeten jullie mensen teleurstellen nadien, wat echt NOT DONE is. Natuurlijk rinkelt de kassa dan nog eens aan 10 euro per ticket, misschien is dat de beweegreden?Ik kan alleen maar zeggen dat ik geacteerd heb voor een vriendengroep die niet onderlegd zijn in PC's en dergelijke. Na vele Jaren proberen zijn we nu eindelijk binnen geraakt en erin geslaagd om tickets te bestellen voor onze volledige vriendengroep. en nu worden we op deze manier bestraft + nog eens financieel ook 160 euro administratiekosten, ole! Sorry maar ik kan alleen maar zeer teleurgesteld zijn. We hebben ook de tickets gekocht van 4 vershillende betaalkaarten, dus in se 4 verschillende accounts, zijnde 4 per account. Ik zie echt het problem niet….Ik stel ook vast dat Tomorrowland zijn eigen voorwaarden niet naleeft, want ik ken al 2 mensen met 8 tickets binnen dezelfde account die NIET geannuleerd zijn. Als er dan strikt wordt nageleefd, dan wel voor IEDEREEN graag en niet zoals nu in 2 maten en gewichten! Graag zou ik dan ook vernemen waneer er wordt overgegaan tot annulatie , want het is duidelijk dat dit niet vanaf 4 tickets/account is. Maar er andere factoren in het spel zijn.Misschien is de reden omdat we 1 set tickets hebben voor W1 en al de rest voor W2? Ook dit kan ik uitleggen. De W1 tickets zijn de eerste set die we gekocht hebben en dan zei 1 van de vrienden dat zij niet konden W1. Vanaf dan hebben we ALLEMAAL W2 tickets gekocht. Via een forum hebben we dan iemand gevonden die onze eerste set magnificent greens W1 tickets wou ruilen voor W2. We zijn dan samen gekomen en we hebben elkaars namen geregistreerd na het wisselen van de PC's. Zo staan mijn namen op W2 op haar tickets, en staan haar namen op W1 op mijn tickets. Op die manier hebben we elkaar uit de nood geholpen. Ik benadruk ZONDER enige financiele transactie!!!U moet dan ook weten dat de annulatie wil zeggend dat iemand anders, de persoon waarmee ik geruild heb, ook een impact heeft voor haar. Want haar tickets zijn geannuleerd en ik ben met haar tickets gaan lopen. Dus ook dit wordt een warboel. Ik zal haar moeten contacteren en zeggen dat ze misschien alles kwijt is want namen wijzigen lukt ook niet denk ik...Ik kan alleen maar zeggen dat ik geacteerd heb:- voor mijn vriendenkring alleen, in naam van 4 verschillende personen, wel binnen 1 account. Dus logisch 4 tickets/persoon- we geen enkel ticket verkocht hebben- niet doorverkocht hebben- geen woekerprijzen gevraagd hebben- we gehandeld hebben in alle eerlijkheidDe geannuleerde orders zijn: 67864272678605496766457867657055Graag vraag ik u ook om jullie mening te herzien na het lezen van mijn mail. U zal dan beseffen dat wij geen oplichters zijn, zoals u ons nu doet voelen maar een vriendenkring die dolgraag eens naar Tomorrowland wil gaan, na vele jaaaaaaaren proberen. Maar ik stel vast dat het enthousiasme nu volledig weg is en los van het feit dat we tickets kwijt zijn, we nu nog eens financieel gestraft worden ook. Dubbel erg... Zeg nu eerlijk, dt gaat toch volledig in met alle waarden waarvoor Tomorrowland staat en uitdraagt??????Mvg,Sven MoreelsMisweg 4559700 OudenaardeBELGIE0496 200125sven.moreels@telenet.beOutlook voor Android downloaden** This e-mail was sent by WEAREONE.world bvba. It is impossible for us to guarantee the confidentiality and/or completeness of data and/or documents that are sent through e-mail, and WEAREONE.world bvba does not accept any liability for damage related to data and/or documents which are communicated by e-mail. This e-mail is intended for the named recipient(s) only. If you have received this e-mail in error, please contact the sender by return e-mail or by telephone, delete the e-mail and do not disclose its content to anyone.WEAREONE.world's general terms and conditions, which include a limitation of liability, are applicable to the services of WEAREONE.world bvba. The general terms and conditions can be downloaded here and a copy can be sent to you on request.**

Berichten (2)

TOMORROWLAND

Naar: S. M.

27/03/2019

- Please type your reply above this line -Hello,Thank you for your e-mail.Your love and interest for Tomorrowland is massive. Therefore it can take up to 3 days to answer your question.For all information concerning Tomorrowland, please check the Official Tomorrowland website - www.tomorrowland.comYour question was logged under ticket id 133804. Live Today, Love Tomorrowland, Unite Forever Tomorrowlandwww.tomorrowland.com----------------------------------------------Klachtenbox, Mar 27, 17:04 CETU hebt een klacht ontvangen van SVEN MOREELSBeheerd via Over ons (:www.test-aankoop.be/klagen/)Tickets eenzijdig geannuleerd TomorrowlandNaam van de klant SVEN MOREELSReferentie klant Tomorrowland 67864272 67860549 67664578 67657055Adres klant MISWEG 45 9700, EINEBeschrijving van de klacht Dag Sven Bedankt voor jouw e-mail. Ik bezorg deze informatie aan ons ticketing and legal departement aangezien ik als persverantwoordelijke geen toegang heb tot persoonlijke gegevens of ticketaankoop gelinkt aan een bepaald dossier en bijgevolg geen uitspraken kan doen over individuele zaken. Groetjes Debby Debby Wilmsen Press Coa¶rdinator Korte Vlierstraat 6 2000 Antwerpen Belgium T: +32 3 242 44 00 M: +32 498 52 25 79 Skype: debby.wilmsen1 Do something good today that Tomorrow will thank you for. (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------This email is a service from Tomorrowland.[R5DZG6-XQMG]

TOMORROWLAND

Naar: S. M.

19/04/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform