Beste,Toen wij onze reis boekten op jullie website hadden we in het achterhoofd dat er een mogelijkheid bestond dat onze reis niet zou kunnen doorgaan wegens covid. Vandaar dat wij dan ook voor een annulatieverzekering kozen tijdens het bestelproces van ryanair. Wij kozen voor de Verzekering Plus. Het verzekeringspakket waarbij vermeld wordt ticketrestitutie (zie bijlages). Als je dit selecteert kan je niet zien wat de voorwaarden zijn voor deze verzekering. Ook wordt er niets gezegd over covid, enkel dat je verzekerd bent bij ziekte onder waar ben ik voor gedekt?. Dit is nog steeds het geval op de website (zie bijlages). Het is onmogelijk om te weten te komen wat de voorwaarden van deze verzekering zijn tot je effectief betaald hebt. Dan krijg je de voorwaarden in uw mailbox. Maar dan is het al te laat, want via ryanair kan je niet annuleren. Enkel wachten tot datum van uw vlucht en een document aanvragen van no show. Deze kan je enkel verkrijgen als je die aanvraagt via de chat van ryanair waarop bevestigd wordt dat we daadwerkelijk niet op de vlucht zaten.Via de verzekeraar Europ Assistance kon ik ook geen claim indienen tot ik het no-show document had. Eenmaal ik eindelijk alle documenten had heb ik mijn claim ingediend op 10/01/2022. Pas vandaag 16/02/2022 krijg ik antwoord van de claim dat deze is afgewezen gezien covid niet in de polis zit, dewelke wij ook enkel in het Frans hebben verkregen.Nu mag Ryanair mij eens uitleggen hoe je in godsnaam een vlucht boekt met hun verzekeringen en weten wat deze verzekering precies inhoudt?