Ik bestelde tickets voor het concert van Will Tura. Op het ogenblik van bestellen moest ik mijn paswoord wijzigen, die mail kwam pas úren later binnen. Omdat de tickets de deur uitvlogen heb ik snel een tweede account gemaakt met mijn werkmailadres. Ondertussen werk ik daar niet meer maar de tickets zijn pas beschikbaar 3 dagen voor het concert. Wanneer ik probeer in te loggen krijg ik de melding dat het paswoord weer moet gewijzigd worden. Er wordt een mail gestuurd naar dat adres, maar gezien ik daar niet meer werk heb ik daar geen toegang meer toe. Ik probeer al 4 dagen tevergeefs contact op te nemen om dit probleem op te lossen! Formulier via de website: ik heb de uitleg gedaan, met bestelnummer, bewijs van betaling via mijn rekening, printscreens van de bestelling etc… “Normaal” binnen 24u antwoord: 4 dagen later nog steeds geen reactie! Per mail: krijg je een melding dat het via het formulier op hun website moet, “klacht via mail wordt afgesloten” staat er dan te lezen. Via via heb ik een telefoonnummer verkregen: bandje dat zegt dat alle medewerkers druk werken aan de “online hulp” en als je wilt dat ze je terugbellen kan je een voicemail inspreken: na 2 dagen nog steeds geen reactie!Het concert is binnen minder dan 24u en er is gewoon geen manier om in contact te komen met Ticketmaster. Dit is te absurd voor woorden. Online reviews er eens op nagelezen: iedereen klaagt over hetzelfde: onbestaande klantenservice! Maar dit lost mijn probleem niet op. Je zou mogen verwachten dat een bedrijf dat het monopolie heeft in ticketverkoop je tenminste bijstaat bij vragen/klachten. Er is gewoon geen andere manier om tickets te bestellen, je moet via hun gaan en dan reageren ze niet… En dit anno 2023, bijna ‘24… Heel teleurstellend!