Beste,Het is nu al 2 jaar dat ik mijn edenred kaart (waar mijn ticket restaurant en ticket compliment cheques op staan die ik via mijn werkgever verkrijg) niet kan gebruiken voor de ticket compliment cheques, alhoewel ik een saldo van 70 euro hebt staan en dit ook kan raadplegen op jullie site. Vorig jaar heeft mijn werkgever jullie gecontacteerd omdat de helft van het bedrijf met dit probleem zat en de cheques na 1 jaar ongeldig worden. Jullie hebben hier gewoon een zeer makkelijke en volgens mij onwettige oplossing voor gevonden door de geldigheidsduur van de cheques met 1 jaar te verlengen.(waarom zit er dan een geldigheidsduur op en is dit niet voor iedereen 2 jaar of meer?) Maar daarmee is het probleem niet opgelost ik (en nog anderen in het bedrijf) kunnen nog steeds geen gebruik maken van de kaart voor compliment ticket. Voor de restaurant cheques werkt het dan wel weer. Ik heb bij verschillende handelaars(die op jullie site aangeduid zijn dat ze ticket compliment aanvaarden) geprobeerd met de kaart te betalen, maar telkens ik de kaart in de betaalautomaat steek krijg ik de melding:saldo ontoereikend, als ik de handelaar vraag om dit saldo te raadplegen komt er steevast 0 op. Na terug geklaagd te hebben tegen mijn werkgever en in de hoop dat het uiteindelijk toch nog eens goed komt heb ik op 24/7/19 de kaart nog eens uitgeprobeerd bij de hubo te Zelzate met terug hetzelfde gevolg, het saldo is nul.Nu wil ik dat jullie dit na 2 jaar zo spoedig mogelijk in orde brengen en mij en mijn werkgever hiervan op de hoogte brengen. Geen verlenging meer maar een oplossing, desnoods storten jullie het bedrag op mijn rekening.Want het is mij kotsbeu om steeds in een winkel door iedereen aangekeken te worden als de kaart weer maar eens wordt geweigerd.In de bijlagen vinden jullie een copy van jullie site met mijn saldo op en eveneens van jullie site een bevestiging dat hubo Zelzate compliment tickets aanvaard.Ik verwacht een zeer snelle oplossing.