Geachte mevrouw/heer,
Op [14.03.2025], bestelbon 18187984 werd er normaal om 14u geleverd. Om 17u30 werd er pas geleverd. Zonder verwittiging van een latere levering.
Ik stel echter vast dat er vele producten ontbreken. Op de bestelbon werd wel alles verrekend. Nam direct contact op met jullie klantendienst. Per mail moest ik bewijzen insturen en vermelden wat ontbrak. Twee maal email gestuurd. Nu vragen jullie weer om alles op te sturen per mail.
Niets werd er tot nu toe ondernomen om terugbetaling van ontbrekende producten. Er waren zelfs huishouddoekjes bij die volledig uitgedroogd waren. Dit was mijn eerste ervaring met jullie thuislevering.... pff
Dit heeft geleid tot de artikelen die ik dacht te ontvangen =teleurstelling en alles volledig betaald. 110.96 euro. Als je de ontbrekende producten verrekend 110.96-50.95(ontbreken)=60.01 euro. Verwacht een terug betaling. De levering kwam vanuit Borsbeek blijkbaar. Mijn eerste ervaring is één grote teleurstelling. Zou de chauffeur toch eens tot orde roepen. Juist het duurste artikel ontbreekt en blijkbaar geeft die ook niet door dat hij nog producten overheeft na dienst. Jullie geven maar geen gevolg en schepen mij af. Contact klantendienst Mustapha.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen: zo snel mogelijk of tegen 30.03.2035 de ontbrekende producten als nog te leveren of een terugbetaling van de ontbrekende ́artikelen.
Met vriendelijke groeten,
Anne Mie Huybrechts
Bijlage: bestelbon en betaling kassabon content://com.avp.filereader.pdfreader.pdfviewer.provider/external_files/emulated/0/Android/data/com.avp.filereader.pdfreader.pdfviewer/cache/Carrefourrekening.jpg
-