Ik bestelde voor het eerst (en voor het laatst) mijn boodschappen online via de carrefour drive webshop. Nadat het winkelmandje vol is en je doorgaat naar betaling moet je eerst duidelijk je adres invoeren en een uur en datum van levering selecteren.Ik koos voor Zaterdag tussen 9u en 13u.Na de betaling bekijk ik nog eens mijn bestelling en zie ik dat deze maandag tussen 17u en 22u zal geleverd worden.Ik bel naar de klantendienst om te vragen het tijdstip te veranderen of de bestelling te annuleren, na dit gesprek was ik ervan overtuigd dat de bestelling geannuleerd ging worden. Ik was misleid.Maandag krijg ik een mail: uw bestelling is staat klaarIk bel direct naar de klantendienst om te vragen wat er nu juist gebeurt is?Volgens mevrouw aan de andere kant van de lijn kan mijn bestelling niet geannuleerd worden al had haar collega wel gezegd dat het zou gebeuren, ookal had haar collega met geen woorden gerept over een annulatie bevestigingsmail die ik niet gekregen heb.Al zou ze dit wel gedaan hebben moet ik steeds de mogelijkheid hebben als ik meteen na mijn bestelling bel om het te laten annuleren, dit ook gebeurt. Hoezo is er tijd om een bestelling te plaatsen en nog geen 2 minuten na betaling al direct onmogelijk om het te annuleren? En de reden? Omdat ik het de dag erna wou (wat als optie werd weergegeven en ik ook geselecteerd heb) maar men heeft het veranderend naar maandag (wanneer ik het niet nodig heb) zonder mij dit te laten weten, alles automatisch.Dit zijn misleidende tools, er is mij nooit gezegd of meegedeeld zaterdag gaat niet, het volgende moment dat wij leveren is maandag, past dit? Ik moet op mijn bevestigingsmail zien dat er als levering maandag staat.Dit hoort niet en ik verwacht mijn geld terug!