Geachte,Ik ben reeds 30 jaar klant bij KBC. Deze week bemerkte ik dat men zomaar 15 euro heeft afgehouden van mijn rekening met vermelding tgv niet-updaten klanteninfo.Ik heb contact opgenomen met de bankinstelling en kreeg volgende informatie Geachte, Ik vandaag opgemerkt dat er 15 euro werd afgehouden van mijn rekening met vermelding Kost tgv niet-updaten klanteninfo. Kunt u mij zeggen waar ik dit alsnog kan doen - op jullie facebook-post d.d. 11/02/19 staat een Youtube-link naar een filmpje maar deze werkt niet. Ik sta tevens wat te kijken van deze manier van werken. Zorgt het afhouden van 15 euro dan wel dat de persoonsgegevens op magische wijze worden aangepast ? Ik zal mij gegevens asap updaten en vraag dan ook de 15 euro terug. Alvast bedankt !!! Develter Lesleyxxxxxxxxxx19-10-2019om11:27Beste het gaat hier over de update gegevens van XXXXXXX. Er zijn al verschillende brieven via de post (o.a. 9/6 en 11/8) verstuurd vanuit hoofdkantoor om de klantgegevens dringend te updaten: inlezen identiteitskaart. Gelieve dringend het nodige te doen. Dank. Met vriendelijke groeten, xxxxxxIk kan mij totaal niet vinden in deze manier van werken... Ik heb helemaal geen schrijven ontvangen van de bank.Ik zie dat er reeds meerdere klachten zijn mbt KBC hun manier van werken.Is het mogelijk in deze tussen te komen.