Terug

Teveel om op te noemen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. H.

Naar: Telenet

26/06/2023

Beste, telenet betaald Netflix niet waardoor Netflix wordt afgesloten. Streamz wordt geactiveerd doorgerekend zonder akkoord. Dan sluiten ze zogezegd streamz terug af. Blijkt na telefoon dat dit niet gebeurd is en inplaats van Netflix terug te activeren, activeren ze Disney +. En zo kan ik nog even doorgaan. Ik voel me niet gehoord en geholpen. En ze doen daar maar waar ze zelf zin in hebben en schuiven alles door naar een andere collega. Vandaag 26/06/23 weer 2u20 gebeld 4 personen aan de lijn gehad waaronder technische dienst maar kunnen nu direct niets doen. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen ben ten einde raad. Dit is al bijna 2 maand aan de gang sinds ik van digirecorder naar tv box ben gegaan

Berichten (3)

Telenet

Naar: D. H.

27/06/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=uxOtzBfbOrsG35uCMSjGwBH7ROe7KXaK2blKGnxTLnEKWBvOpjxIrVyg9LQYMnmPEjXQ9Xaik54OynGuvAzfUsNj2nGuu_

D. H.

Naar: Telenet

29/06/2023

Ik kan jullie antwoord niet lezen!

D. H.

Naar: Telenet

29/06/2023

Juist terug gebeld naar jullie (telenet) na maandag 4 personen aan de lijn te hebben 2u en half te bellen. Weeral geen oplossing 4dagen later!!! Ik ben dit stronk beu met jullie diensten en zal gepast reageren!!! na 17jaar klant is dit de druppel!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform