Terug

Teveel betalen diensten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: Telenet

28/08/2023

BesteWij zijn al jaren klant bij Telenet, oorspronkelijk hadden wij het abonnement Wigo bij Telenet. Blijkbaar bestaat dit abonnement niet meer sinds 2021. Dus wij betalen al 2 jaren, 20 euro per maand teveel. In dit abonnement zit internet + tv + vaste telefoon. Maar wij hebben nooit een vaste lijn gehad bij Telenet, waardoor we ook voor deze dienst teveel betaalden. Telenet heeft nooit contact opgenomen om het abonnement te veranderen, wij hebben meerdermalen laten weten dat we geen vaste telefoon nodig hadden.

Berichten (4)

Telenet

Naar: J. C.

29/08/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=9%2BD99svmJmDxm3EZm1aVuo95qYOVv5mkevtgN7lKr4TeDOWUCywK7HNpcJYWpEh4ASIfOU51%2B1ORNbj6qwz8Z9Domd999D

Telenet

Naar: J. C.

29/08/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=9%2BD99svmJmDxm3EZm1aVuo95qYOVv5mkevtgN7lKr4TeDOWUCywK7HNpcJYWpEh4ASIfOU51%2B1ORNbj6qwz8Z9Domd999D

J. C.

Naar: Telenet

29/08/2023

BesteKunnen het antwoord niet openen.Mvg

J. C.

Naar: Telenet

29/08/2023

BesteKunnen het antwoord niet openen.Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform