Terug

Teveel betaald300€

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. G.

Naar: Proximus

13/06/2023

Beste,in mei heb ik twee facturen ontvangen 1van 150€en 1van 300€. Ik belde van de week om te vragen waarom ik nu een aanrekening kreeg van het abonnement.er staat nog 300€ dat verrekent moet worden.na de nodige uitleg dat ze in april etc terug betaald hebben ben ik dit gaan nakijken. Natuurlijk klopt dit niet.ze hebben in mei het geld eraf gehaald en er is niets afgehouden.hier is voor de zoveelste keer een fout gebeurt. Graag zou ik het geld terug gestort krijgen.van de 150€ is abonnement afgegaan en de rest een 43..€is wel terug gestort.ik heb hiervan de screenshots en het gesprek met Proximus maar krijg het niet geupload.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform