Terug

Teveel betaald voor proefabonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. M.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

16/08/2023

BesteIk had me ingeschreven voor een proefabonnement. 4 weken voor €4. Startdatum 14/07/2023Einddatum 10/08/2023Abonnementsnummer A1002141680Op de startdatum begon het al goed. Geen krant ontvangen. Een klacht ingediend via messenger en telefonisch. Ik krijg €1,25 terug van de gemiste krant. Ze zagen dat er €42,95 van mijn rekening zou gaan ipv €4. De terugbetaling zou 4 weken in beslag nemen.Volgens HLN zou alle getroffen klanten hiervan op de hoogte worden gehouden. Geen mail ontvangen.Op 24/07/23 is het volledige bedrag van mijn rekening gegaan. Ik neem via messenger contact op met HLN en ik kreeg als antwoord dat ze mijn geld die week op mijn rekening ging staan.Geen geld gezien. Ik neem op 3/08/23 terug contact op via messenger met HLN om te zeggen ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Dan krijg ik als antwoord 3 weken wachten. Op 7/08/23 neem ik terug contact op via messenger omdat nog steeds mijn geld niet heb terug gekregen. Dan krijg ik als antwoord 3 weken wachten.Op 10/08/23 liep het proefabonnement af. Ik had nog steeds mijn geld niet terug. Ik neem op 11/08/23 terug contact op via messenger. Ik meld dat mijn proefabonnement ondertussen gestopt en ik nog steeds mijn geld niet terug heb gekregen. Ik kreeg het volgende antwoord terug:Nogmaals bedankt voor je bericht, Lindsay. We hebben het meteen voor je nagekeken. We zien dat er € 38,95 tegoed staat. Het debiteurenteam doet er alles aan om dit zo snel als mogelijk terug te storten, jammer genoeg duurt dit langer dan verwacht. We hopen op je begrip.Ik bel naar de klantenservice van HLN. Ik doe mijn verhaal. En daar krijg ik te horen dat het tot 8 weken kan duren voor al haar ik mijn held terug krijgt. Ik krijg constant een verkeerd antwoord. Ik vind dit schandalig. De fout ligt bij HLN, dit wisten ze vanaf het eerste begin bij de start van de proefabonnementen en de klanten moeten wachten op hun terugbetaling door een fout daar. Maar mails sturen om een abonnement te nemen aan een voordeliger tarief dan zijn ze rap genoeg.Ik wens een snelle terugbetaling van mijn geld. Ik wacht al lang genoeg.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform