Terug

teveel betaald via domiciliëring

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. H.

Naar: Celside Insurance

28/04/2023

Beste , sinds 2019 betaal ik maandelijks bedrag € 3.99 als verzekeringspremie voor GSM ( BE199585)onder SFAM , nooit geen probleem gehad , maar op 19 april 2023 en 24 april 2023 € 69.99 betaald , de domiciliëring van 25 april 2023 van €15.99 geweigerd ) en op 28 april 2023 terug € 15.99 van rekening . = een totaal van € 155.97 . Nu zie ik in mijn bankoverzicht domiciliëring dat op 2 mei 2023 2 x 69.99 en 1 x 15.99 staat gereserveerd om te betalen via domiciliëring . = nog eens € 155.97 maar heb deze geweigerd . Op mails van 20 - 21 -25 - 28 april werd niet gereageerd . Ook poging gedaan 4 uur om telefonisch te bereiken , krijg niemand aan de lijn , wel een vervelend bandje . Geen bericht gekregen noch van verhoging maandelijks bedrag , noch van contract aanpassing . Ben mijn vertrouwen in U kwijt . Ook worden verschillende beschrijvingen gegeven : begin van het jaar contract d' assurance , vanaf 19 april Buy back SFAM of Buy Back of Pack Essentiel Sfam , Waarom . Soms zijn de bankrekeningnummers verschillend heb ik op gemerkt ? Vind ik toch allemaal een beetje raar . Ben eigenlijk boos omdat uw bedrijf niets doet om iemand te helpen . Daarom ga ik mijn contract opzeggen maar ja aan wie vraag ik het , niemand van uw bedrijf staat mij ( en anderen ) te woord !

Berichten (1)

Celside Insurance

Naar: S. H.

02/05/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform