Beste , sinds 2019 betaal ik maandelijks bedrag € 3.99 als verzekeringspremie voor GSM ( BE199585)onder SFAM , nooit geen probleem gehad , maar op 19 april 2023 en 24 april 2023 € 69.99 betaald , de domiciliëring van 25 april 2023 van €15.99 geweigerd ) en op 28 april 2023 terug € 15.99 van rekening . = een totaal van € 155.97 . Nu zie ik in mijn bankoverzicht domiciliëring dat op 2 mei 2023 2 x 69.99 en 1 x 15.99 staat gereserveerd om te betalen via domiciliëring . = nog eens € 155.97 maar heb deze geweigerd . Op mails van 20 - 21 -25 - 28 april werd niet gereageerd . Ook poging gedaan 4 uur om telefonisch te bereiken , krijg niemand aan de lijn , wel een vervelend bandje . Geen bericht gekregen noch van verhoging maandelijks bedrag , noch van contract aanpassing . Ben mijn vertrouwen in U kwijt . Ook worden verschillende beschrijvingen gegeven : begin van het jaar contract d' assurance , vanaf 19 april Buy back SFAM of Buy Back of Pack Essentiel Sfam , Waarom . Soms zijn de bankrekeningnummers verschillend heb ik op gemerkt ? Vind ik toch allemaal een beetje raar . Ben eigenlijk boos omdat uw bedrijf niets doet om iemand te helpen . Daarom ga ik mijn contract opzeggen maar ja aan wie vraag ik het , niemand van uw bedrijf staat mij ( en anderen ) te woord !