Terug

teveel aanrekenen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. W.

Naar: Proximus

15/10/2020

Beste , op mijn factuur van 7 oktober 2020 heeft men een nummer 1212 of 1313 aangerekend op onze vaste lijn , dat we niet opgebeld hebben . Na telefonisch contact kregen we te horen dat we dit moesten betalen , dit gaat maar over een bedrag van 1,99€ voor 22sec. te bellen. Op onze factuur van 7 september 2020 hadden ze dit ook al aangerekend voor een nummer 1212/1313 voor de som van 1,79€ voor 3 sec. zogezegd te bellen , toen we telefonisch contact hadden werd die som wel geannuleerd . We willen wel die som niet betalen omdat we daar geen gebruik van hebben gemaakt , omdat dit nu al 2 maanden op rij gebeurd kan het misschien terug volgende maand aangerekend worden. We hebben zeker geen reden om dit nummer te bellen want we hebben een tablet, pc en smartphone als we een nummer willen opzoeken . We zijn nu wel van plan om stappen te ondernemen om onze vaste lijn te schrappen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform