Terug

teveel aangerekende kosten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. C.

Naar: Mega

25/08/2020

Beste, er worden door Mega diverse herinneringskosten in rekening gebracht welke wij protesteren. Doordat Mega de domociliëringen niet opnieuw opgevraagd heeft, en wij niet verwittigd werden, werden de facturen laattijdig betaald. Wij hebben de facturen betaald mits aftrek van de geprotesteerde kosten. Wij hoorden niets meer van Mega en waren dan ook overtuigd dat zij onze redenering volgden. Echter ontvingen wij op 4 augustus een schrijven minnelijke ingebrekestelling gedateerd op 22.07.2020 van Etude Bordet gerechtsdeurwaarder. Wij hebben onmiddellijk gereageerd dat het hier om betwiste facturen gaat en gevraagd om ons hiermee niet meer lastig te vallen volgens het bijzonder verbod van invordering 9. Op 14 augustus werden wij echter opnieuw per mail gecontacteerd door de gerechtsdeurwaarder Bordet met het detail van de kosten en een voor ons onbegrijpelijke tekst. Graag hadden wij uw tussenkomst om deze zaak te regelen en ons de gegevens door te geven om klacht neer te leggen tegen de gerechtsdeurwaarder bij de FOD Economie en bij de kamer van gerechtsdeurwaarders. Dank bij voorbaat voor uw tussenkomst. Wij wensen tevens een morele schadevergoeding te ontvangen van de grechtsdeurwaarder voor de door ons gemaakte kosten.Dirk Casselein

Berichten (2)

Mega

Naar: D. C.

28/08/2020

- Typ uw reactie boven deze regel -Geachte klant,Hartelijk dank voor uw aanvraag: Klacht - teveel aangerekende kosten - (CPTBE01020557-20)Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden.Antwoord gewoon op deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen.In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 016/67.60.60 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u).Met duurzame groeten,Maxime SonkesCustomer Experience Manager Mega (Power Online SA)Vaartstraat 167, 3000 Leuven-------------------------------------------------Klachtenbox, 25 aug. 2020 17:36 CEST--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[3Q4Q78-OY09] (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[3Q4Q78-OY09]

Mega

Naar: D. C.

23/09/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform