Klacht
T. B.
Naar: MediaMarkt
Beste, wij hadden een koelkast met diepvriesfunctie aangekocht in een filiaal van Mediamarkt te Zwijnaarde op 21/12/2022 met de garantie dat deze geleverd zou worden op 24/12/2022. Op 24/12 was deze niet geleverd en bij nakijken online bleek deze geleverd te zijn. Deze firma gecontacteerd en werd mij gemeld dat zij deze koelkast zelf niet hadden ontvangen van Mediamarkt. Mediamarkt gecontacteerd en daar gaven ze toe dat er een fout was in het stocksysteem en deze blijkbaar dubbel verkocht hebben. Nieuwe datum voor levering overeengekomen nl 31/12/2022 en uiteraard ook een reeks mails van mediamarkt waaronder deze:Dag TOMWe bieden onze excuses aan voor het verliezen van de producten uit je bestelling met ordernummer 55269995. We hebben de onderstaande artikelen gereserveerd voor een vervangende levering met ordernummer 99030589.Als de eerste bestelling toch geleverd wordt, mag je het pakket terugsturen of weigeren. Aantal Artikel Omschrijving1 1976588 LG Koelkast met diepvries D (GBP62DSNGN).Hierbij gemeld dat dit ok is maar zij de koelkast mogen achterlaten op een afgesloten oprit in een doodlopende straat (we waren niet van plan nog een halve dag verlof te nemen) . Bij thuiskomst was de koelkast niet geleverd maar wel de oude meegenomen!!! na contact met de firma werd gemeld dat zij de nieuwe niet mogen achterlaten maar blijkbaar wel de oude meenemen. we mochten een nieuwe afspraak boeken mits betaling van 40 euro. Op 2/01/2023 ter plaatse bij mediamarkt geweest gevraagd om de bestelling te annuleren en hebben we een koelkast gekocht in de winkel zelf waar we zeker van waren dat deze aanwezig was. de teruggave van het geannuleerde toestel was enkel mogelijk dit via een onlineformulier met bevestiging van onze gegevens. Deze aanvraag met bevestiging van onze gegevens is ons tot 3* opnieuw verzonden. ik heb dit 2 beantwoord en tot op heden geen teruggave mogen ontvangen. alsook geen contact gehad met de klantendienst en een schadeveroeding van 30 euro (die ik niet aanvaard ) mogen ontvangen. Vele mails worden fout geformuleerd in de zin van wisseling van goederen wat zeer eufemistisch is. Is het nodig een klacht in te dienen bij de politiediensten ? Ik kan u eventueel alle mails doorsturen ik heb getracht deze als bijlage in te voeren maar dit gaf altijd foutmeldingen. niet onbelangrijk , het openstaande bedrag is 697 euro.alvast bedankt om deze klacht te bekijken en eventueel te behandelen. Met vriendelijke groeten,Tom Beckx
Berichten (9)
MediaMarkt
Naar: T. B.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230123-049666.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50677---]
MediaMarkt
Naar: T. B.
Beste meneer aankoop,Mijn collega heeft u op 17/01/2023 een beveiligde betaallink doorgestuurd zodat de terugbetaling geactiveerd kan worden.Uw toestel is op 18/01/2023 opnieuw in ons magazijn binnengekomen en bij ontvangst van uw gegevens via de link wordt de betaling geactiveerd.Deze terugbetaling kan maximaal 14 dagen in beslag nemen.Op 28/12 heeft mijn collega u een cadeau kaart van 30Eur aangeboden maar u heeft daar geen antwoord op gegeven.Mogen wij u de cadeau kaart opsturen ? Deze wordt er mail verzonden en is één jaar geldig in onze winkels en online.Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:043689:44679---]:secure-web.cisco.com/1mv0Gg9R45U0LHoYWVhExCGinEJpRWMzb5gwf7Tq2HUjfuap0FbB0pLoMjC03pkbT8LcDFqPpv8wAjJmhdNyZfXP7vERNxjkVsjSwrV_iAhCoJgtjQb9AhjOZgYn-rM0Z3rQWQPIiRfFvRY1rhAm7d__BW0LeLIYAOzBsO0hW-X4_hXUoipgbgMO2pl1-ilsxVeswSirnlxXlopAwXcQFeDjWWih-OOHusq5WVW7IbOVbVs5orfF4t3tUlgOnpcWlvpVFlngaj5Et_KoJdCXGP0vn4gzhmMzzh1wFPiQP5Wa1dEAQ7zAl5vsnA2BdczhSE2ZhiZ0J2kvZPnY32Y_3-HZfIVjxeVQlLkPQQNemzjhh5Tz0q0oVYIHeG1qOUtmDIAQgOLmXRywAVwo0I9d88JjWVTFmAQ5cIra_4jRcteB8HAI8G3eWIqifuyTIw57u/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaarden :secure-web.cisco.com/1N1S_Wi4alPmRhibAvnP4a2ZLs_vh3qJRdLt_OYKNsuQ77JoNxLMqnlzlRbwW1rjRbtjVIZAKTk0sxDErFYzOgRPuPuZEj1EcrDFycBzfj7t34a44PO5erlLPHy4ZkjjBiMXVVYHcyXdSottN3DuZGvfzTugNSEtSPuFvcpdN_oYQWFcCGsYVDLgymOxBL-4PYBUZjzRI90YjkyXTllKvYSgl51TEESDd3jEzR1bVewvgl8NW_9H7QDgFAURPaLB-qpyCXfx6Y04a_wV1n1jlghky4B6HblYlsJe3MRuQy9mGvNtCu8QNLURK-9wcVEiziNeYaSMaVEbi6Y01MCOCxKLkS66qmg9dbQoRdNn8oTW1hU7tEKqlHA7cHDYdnoM9uSdzZ6nacvnwAK0XXVFLbLs5YXDxoBx1qaT5-fz-i2HkQZn-a5avJ3xHKJzLEHBE/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacy (s:secure-web.cisco.com/1L0o5dKTf0O8jIUd_A0kRPFPnCK9y4EerdklyHc0StKJCJ0On90DSJm3PR6JdYK2d-kMqOLq9KTky799pUYP9dmPf-ee4WeHLqs56P0LPjHSHhCNVLmlWKOc8rxRNFkp1EPep-MhQbTP2lJuXz3NTId_7PkU_86i3jOBjzJ4jmYsMRWzOE_xDIGQTJfSdU3dHHhOKdcd-zvfBXNECcwXjsDD_Pp4m90sOS96Q98fI_0urmU11b0hyIEBs6Q9s82WqbNO91NpHuemGsv86ZM4s1EqCXV885mS4KqbMFHZydm9uuvitKGsAqg4rAyOfFd1-RaW1NYNY2O8QfQ5GyRUeQ9sBv564TB4jtSVS2s1DLqjFOq1tA6HrrUtJviw7tua405us-oTl_0-v8lsUQ1wS9ighx85BDRjpPnNekbHhv7mvI2WM1PhdLWJJgw_w7FXC/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:secure-web.cisco.com/1L0o5dKTf0O8jIUd_A0kRPFPnCK9y4EerdklyHc0StKJCJ0On90DSJm3PR6JdYK2d-kMqOLq9KTky799pUYP9dmPf-ee4WeHLqs56P0LPjHSHhCNVLmlWKOc8rxRNFkp1EPep-MhQbTP2lJuXz3NTId_7PkU_86i3jOBjzJ4jmYsMRWzOE_xDIGQTJfSdU3dHHhOKdcd-zvfBXNECcwXjsDD_Pp4m90sOS96Q98fI_0urmU11b0hyIEBs6Q9s82WqbNO91NpHuemGsv86ZM4s1EqCXV885mS4KqbMFHZydm9uuvitKGsAqg4rAyOfFd1-RaW1NYNY2O8QfQ5GyRUeQ9sBv564TB4jtSVS2s1DLqjFOq1tA6HrrUtJviw7tua405us-oTl_0-v8lsUQ1wS9ighx85BDRjpPnNekbHhv7mvI2WM1PhdLWJJgw_w7FXC/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:043689:44679---]
T. B.
Naar: MediaMarkt
Beste, zoals eerder al vermeld heb ik die mail tot terugbetaling reeds 3 * ontvangen waarvan 2*beantwoord. Ik zie de logica er ook niet van in dit een 3de maal te doen . Ik heb de betalingsgegevens persoonlijk ook in de winkel nog eens bevestigd en daar is mij uiteraard vermeld dat dit enkel via mail kon wat ik dan ook 2* gedaan had. Los daarvan kan u ook zien met welke kaart de aankoop is uitgevoerd. betreft de tegemoetkoming heb ik telefonisch met de klantendienst gezegd niet akkoord te gaan. Blijkbaar kan ik enkel zaken duidelijk maken via deze weg! hier nog eens een duidelijke opsomming van de zaken.1 halve dag verlof voor levering die er niet is geweest2 tot 3* toe naar het filiaal geweest om het probleem aan te kaarten en uiteindelijk een andere koelkast te kopen3 oneindig veel mails en telefoongesprekken met klantendienst en toeleveringsbedrijf 4 het wegnemen van de oude koelkast en dus de gehele feestperiode zonder koelkast gezeten5 Het feit dat mijn vrouw en ik daar de laatste 2 jaar smart tv (+/-500 euro) smart watch (400 euro) , laptop (december aangekocht 500euro) , scheermachine (100 euro) en nu nog een koelkast van 970 euro stelt dat wij veel te veel vertrouwen hebben in Mediamarkt. Tot dusver waren we altijd correct behandeld en tevreden over producten en opvolging. Echter dit probleem loopt nu wel de spuigaten uit.besluit: voor minder dan 100 euro tegoed en terugbetaling openstaand saldo, aanvaard ik jullie voorstel niet als een oplossing. Ik kan idd nog eens mijn gegevens doorgeven. Mijn volgende stappen zijn los van testaankoop jullie ook eens aan te spreken via socials en review-sites mijn problemen aan de kaak te stellen. baad het niet dan schaad het niet, voor mij althans. Tom Beckx
MediaMarkt
Naar: T. B.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230124-006676.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50672---]
T. B.
Naar: MediaMarkt
correctie : Baat het niet dan schaadt het niet.
MediaMarkt
Naar: T. B.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230124-007354.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50666---]
MediaMarkt
Naar: T. B.
Beste meneer aankoop,Wij hebben u een geschenk kaart van 30Eur per mail gestuurd deze zal binnen maximaal 48u zichtbaar zijn.Gelieve uw spams en ongewenste mails na te kijken.De kaart is één jaar geldig in onze winkels of online.Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:052040:25284---]:secure-web.cisco.com/1sIJzzntuFp38h1RwvPTR7XOX5q796_mWp22fbec51EoqqBh0kzIN92yXeJZlLoeTlxhXhU7HLTeTnYPIckaA5PhqJ6XwYoTFJN8wT1-Md6bHnY_ezsWDOEyA4m_JafCaI3yCkT6HItnIhP_P-u2vYIiZmkeDFrhCm_-Wlwd_7F6Y2wpUf8QpB-hHRXIn8cuHI7-g-dBUsr7UbdlRbtWlFm8wvYgwGb862sU6MonC3Oxp9IrGS5tuUlOEBLwETsCWfb5S2c68fbiDteFlpiVDdByqQmc2vC0Qybs53jQDna-7VBabNbDkBbx8KPTQ7hOsgPWsAyhYxCACynfgr4lsCIIqO_cVPr2K3i_GjKLxQ2X2wqsnLeznMHBUDMjUoeCwRhaTmAtJVlWktLKRgPSmdFdN2-FZVh9dZyGb3Utn2fu2mSbYNfqjekKBgMvQgD/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaarden :secure-web.cisco.com/1uw6rN39Py3WPp0uzo7BvQneDDgQEapVN3g2Hr1bWnwb2e_UTvrZSt8XVEhPH-hf86F0LvnABSTdFmUnh9MRTS4FGsUV1vik52fsoi_ad8DKu0U47ivtnH80xNdSE1qitl9vjAn7OxILlrm0IlQMMqsLWrzRPRzWTiaxhI4Iw05vP4_COdtuJDcpAR03_A_U9QkkPyK7M0iMrxkSGEY1jWCwy3FGUsdzBXydyvz5NCkOEypKD8ojJICPua4oq0oEel9EB0euA1tkF5xu8ukxAFiJRfH6ip_GEikzxoV07E1-4MCkjjoH-IKplYCAlkIanZH1eBz0MmvqkywQOFLQyl5nf-zvS2AKrBeF7NDs3Y1Kn4H76HVvktRtcsv4wjEkgbAPYyTme7_fXtmS3RPIxOEF26IC0W7FwbCAjXkEgxgQzGqOnNT98MMXKq3RdLaI0/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacy (s:secure-web.cisco.com/13vhSX075luBNuEjP3tRnHcj4JfXMuzMVhuneuI3VRFoKym4SFFHjj-w0hIGkzr1VCuqdSpIGjw5CFLxfoMbNmQjCo4JLSz5VfnEqYvOGPAcQ04493n1RIPwAHVCBoj4b1X3BR9-vuoxIm9Xtx3Y07H2UU30FOw6QMkQAgtCBc5z85-aJvaBwPSay5JlG_migrPw22IT97Il83LDABiW0hJ7u0eDfzHfXSkeu0ltFJyAenZQau2j9e-geRjASjnRu_yLSTD-IsVP4_-sj40XJ73A6ZuGEP6O0usXYN2NO-tDRjqCSh4h36QcjHp-CZxaYtFLnjMJaiG78x7r5CiWFsvOrFYQbLxJIm3rFVLyKrXjH-P01_xo96-HePf9LXiElvfl2FADfKU7V5vI6rC8eSwK4pyNVzgD2NBkgkfhqJExKq1vytyW_1Go6IpV3hI53/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:secure-web.cisco.com/13vhSX075luBNuEjP3tRnHcj4JfXMuzMVhuneuI3VRFoKym4SFFHjj-w0hIGkzr1VCuqdSpIGjw5CFLxfoMbNmQjCo4JLSz5VfnEqYvOGPAcQ04493n1RIPwAHVCBoj4b1X3BR9-vuoxIm9Xtx3Y07H2UU30FOw6QMkQAgtCBc5z85-aJvaBwPSay5JlG_migrPw22IT97Il83LDABiW0hJ7u0eDfzHfXSkeu0ltFJyAenZQau2j9e-geRjASjnRu_yLSTD-IsVP4_-sj40XJ73A6ZuGEP6O0usXYN2NO-tDRjqCSh4h36QcjHp-CZxaYtFLnjMJaiG78x7r5CiWFsvOrFYQbLxJIm3rFVLyKrXjH-P01_xo96-HePf9LXiElvfl2FADfKU7V5vI6rC8eSwK4pyNVzgD2NBkgkfhqJExKq1vytyW_1Go6IpV3hI53/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:052040:25284---]
T. B.
Naar: MediaMarkt
behoorlijk armtierig en getuigt van weinig respect. Blijkbaar werken jullie maar aan 30euro/dag. Verklaart wel veel.met vriendelijke groeten
MediaMarkt
Naar: T. B.
Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230125-010843.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50664---]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten