testen van normale dagdagelijkse gebruiksgoederen en gebruik van QR codes
Aard van probleem:
AndereKlacht
J. H.
Naar: Testaankoop
Beste,Sinds enige tijd merk ik op dat verscheidene testen verschijnen in test gezondheid en niet meer in het gewone test magazine en ik citeer enkele voorbeelden: Fish sticks, koffie, zonnecrème, bolognese saus, enz. Hoe belachelijk kunnen jullie het nog maken. Je kan dan praktisch alles onder test gezondheid onderbrengen zoals bier, wijn fietsen, zelfs zonnepanelen om het een beetje belachelijk te maken.Meer dan 14 dagen geleden heb ik test-aankoop per e-mail hierover gecontacteerd. Verleden week zelfs per telefoon waar ik van het kastje naar de muur gestuurd werd zonder een deftig antwoord. Ik had ook een opmerking op het gebruik van de QR codes in de magazines.Mijn voorstel was om deze testen aan de leden te laten lezen met een gewoon abonnement, en in de magazines ook de URL te vermelden, omdat het veel praktischer is om te lezen op een groot scherm in plaats van met een smartphone. Of vergeten jullie de mensen die geen smartphone hebben?Ik verwijt test aankoop de abonnees te behandelen zoals sommige firma's door niet te antwoorden als het niet in jullie kraam te pas komt en waartegen jullie terecht fulmineren.Eens zien of ik deze keer een antwoord krijg en ik hoop dat veel leden zullen reageren op dit soort beunhazerij van test aankoop om bijkomende abonnementen te verkopen. Ik denk er sterk aan om mijn abonnement na tientallen jaren lid te zijn geweest om te stoppen. Ik kan het tenslotte ook gratis lezen in een bibliotheek.
Berichten (9)
Testaankoop
Naar: J. H.
Beste abonnee,Mijnheer Huygh,Wij hebben uw bericht intern doorgegeven voor opvolging.Wij gaan u hierover zo snel mogelijk terug contacteren.Met vriendelijke groetAbonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.
J. H.
Naar: Testaankoop
Ik dacht dat jullie antwoorden binnen de 4 dagen. Bovendien is test aankoop tegen het digitaal statiegeld, maar werken jullie zelf met de QR code in de magazines. Een test koffie verscheen in het magazine van test aankoop aug 2021, maar kan ik nu niet opzoeken en wordt verwezen naar Test gezondheid tegen betaling.
Testaankoop
Naar: J. H.
Geachte Heer Huygh,Bedankt voor uw schrijven.Wij zijn een voorstander van statiegeld, maar niet van digitaal statiegeld omdat het inclusief moet blijven en er anders mensen uit de boot dreigen te vallen. Er werd inderdaad geopteerd om bepaalde artikelen die verband houden met voeding te laten verschijnen in ons Test Gezondmagazine en de toegang tot onze website is gekoppeld aan je abonnementspakket waardoor je die test niet kan zien. Als je meer info wil over onze abonnementsformules hebben we je graag verder, je kan ons contacteren op contact met ons op van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 17.00 uur (vrijdag 16.00 uur) op 025423300.We zijn ook per e-mail bereikbaar via onze website: s:www.test-aankoop.be/contacteer-ons?contactType=adminVriendelijke groeten,De klantendienst -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.
J. H.
Naar: Testaankoop
Geachte,Telefoneren helpt niet. Om mijn vorige e-mail van mer den drie weken geleden waar ik geen antwoord op kreeg werd ik van het kastje naar de muur gestuurd bij telefonisch contact. Nogal klantvriendelijk.Dit is geen deftig antwoord. Zo kan je praktisch alles onder gezondheid plaatsen. Onder andere, waspoeder, onderhoudsproducten, tandpasta, hesp, en nog veel meer. Kan allemaal invloed hebben op de gezondheid.Ik merk ook op dat meestal nog testen van elektrische apparaten verschijnen. In test gezondheid heb ik geen interesse. Ofwel geef je toegang tot de testen van voedingsmiddelen of gewone verbruiksartikelen aan de abonnees van testaankoop ofwel stop ik met test aankoop na decennia lid te zijn geweest.Ik zie ook geen antwoord waarop de URL niet vermeld wordt. Ik vind het hypocriet van jullie om digitaal te moeten werken met een QR code, en anderzijds tegen digitaal leeggoed te zijn. Bij de zoekopdrachten krijgt men veel te veel zaken te zien die men niet nodig heeft, daarom ook de vermelding van de URL om een test te bekijken. Bijkomend kreeg ik ook geen antwoord op mijn vraag over de dessert koffie. Is verschenen in test aankoop augustus 2021, maar nu zou ik moeten extra betalen om de test te kunnen lezen op een scherm.J P Huygh
Testaankoop
Naar: J. H.
Beste mijnheer Huygh,Wij hebben uw bericht aan de betrokken afdeling doorgegeven.Ze gaan u hierover zo snel mogelijk terug contacteren.Met vriendelijke groetAbonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.
Testaankoop
Naar: J. H.
Beste Meneer Huygh,Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent met het beantwoorden van uw vragen en/ of met het opsturen van de gevraagde informatie. Een collega heeft u nochtans op 26 september een mail gestuurd met informatie over dessert koffie. Wij hopen dat u die in goede orde hebt ontvangen.Zoals u zelf aangeeft zijn wij meer dan magazines alleen, de inhoud op onze site is steeds toegankelijk en via de zoekmotor kan u met gerichte zoektermen verschillende thema's opzoeken. Vindt u niet meteen wat u zoekt, geen probleem. Dan kunt u ons tevens bellen of mailen via het contactformulie , wij sturen u dan heel graag de gevraagde informatie op.Vriendelijke groeten,De klantendienst -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.
J. H.
Naar: Testaankoop
Antwoord voldoet helemaal niet. de info die jullie collega heeft doorgestuurd was zelfs niet volledig. Ook geen deftig antwoord over het gebruik van de QR code. Voor de zoekopdrachten vind je gewoon veel info niet terug. Praktischer zou zijn om het URL adres op te geven. Meer en meer worden testen alleen weergegeven in test gezondheid in plaats van in test aankoop. Ik voel het aan als bijkomende abonnementen trachten te verkopen. Voor mij hoeft het niet meer reden waarom ik test aankoop na meer dan 30jaar opgezegd heb.
Testaankoop
Naar: J. H.
Beste abonnee,Wij hebben uw verzoek aan de betrokken afdelingen voorgelegd, zodat dit zo spoedig mogelijk kan worden bekeken.Ze gaan u hierover zo snel mogelijk terug contacteren.Met vriendelijke groetAbonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.
Testaankoop
Naar: J. H.
Beste Jean-Pierre,We komen bij u terug in verband met uw klacht en meer bepaald over de QR-codes in onze magazines. Onze redactie heeft uw opmerkingen hieromtrent ontvangen en ons laten weten dat ze die in overweging zullen nemen.Het spijt ons dat u in uw geliefde Test Aankoop magazine, na al die jaren, bepaalde testresultaten niet langer kan terugvinden waaronder die van fish sticks, koffie (maar die informatie hebben we u reeds doorgestuurd), zonnecrème e.d. We kunnen u op simple vraag deze informatie toesturen.We willen u alvast bedanken voor uw lidmaatschap en hopen u in de toekomst nog verder te kunnen helpen.Vriendelijke groeten,De klantendienst -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten