Ik heb op 5 juni een aanvraag gestuurd met het contactformulier dat ik mijn abonnement wil stopzetten en dat ik een terugbetaling verwacht van het abonnementsgeld van juni. Het is nu 17 juli en ik heb nog geen antwoord gekregen. Bijna 6 weken. Dus zeker niet mijn fout dat het abonnement werd vernieuwd in juli. Een paar dagen geleden heb ik een betalingsherinnering gekregen, en daarna heb ik Testaankoop gebeld om het probleem op te lossen. Volgens de medewerker is mijn abonnement nu wel stopgezet maar ze hebben gezegd dat ze niks kunnen doen aan de openstaande factuur. Ik zei dat het niet mijn fout was dat ze mijn aanvraag niet op tijd behandeld hebben, en ze zeiden dat er problemen zijn met het contactformulier op de website en dat het opzeggen van het abonnement best telefonisch wordt aangevraagd. Dus nog eens niet mijn fout! Bij 'veel gestelde vragen' staat duidelijk Je kunt je abonnement eenvoudig opzeggen door ons te bellen op 02 892 37 00 of ons contactformulier in te vullen.Het is niet aanvaardbaar dat mijn aanvraag was genegeerd waardoor ik geen terugbetaling van het abonnementsgeld van juni en een factuur van het abonnementsgeld van juli ontvang!Alhoewel het niet mijn fout is, verwacht ik geen terugbetaling meer van het abonnementsgeld van juni, maar ik verwacht wel dat het openstaande factuur van het abonnementsgeld van juli geannuleerd wordt.