Terug

Testaankoop misleiding

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. A.

Naar: Testaankoop

19/07/2023

Ik heb op 5 juni een aanvraag gestuurd met het contactformulier dat ik mijn abonnement wil stopzetten en dat ik een terugbetaling verwacht van het abonnementsgeld van juni. Het is nu 17 juli en ik heb nog geen antwoord gekregen. Bijna 6 weken. Dus zeker niet mijn fout dat het abonnement werd vernieuwd in juli. Een paar dagen geleden heb ik een betalingsherinnering gekregen, en daarna heb ik Testaankoop gebeld om het probleem op te lossen. Volgens de medewerker is mijn abonnement nu wel stopgezet maar ze hebben gezegd dat ze niks kunnen doen aan de openstaande factuur. Ik zei dat het niet mijn fout was dat ze mijn aanvraag niet op tijd behandeld hebben, en ze zeiden dat er problemen zijn met het contactformulier op de website en dat het opzeggen van het abonnement best telefonisch wordt aangevraagd. Dus nog eens niet mijn fout! Bij 'veel gestelde vragen' staat duidelijk Je kunt je abonnement eenvoudig opzeggen door ons te bellen op 02 892 37 00 of ons contactformulier in te vullen.Het is niet aanvaardbaar dat mijn aanvraag was genegeerd waardoor ik geen terugbetaling van het abonnementsgeld van juni en een factuur van het abonnementsgeld van juli ontvang!Alhoewel het niet mijn fout is, verwacht ik geen terugbetaling meer van het abonnementsgeld van juni, maar ik verwacht wel dat het openstaande factuur van het abonnementsgeld van juli geannuleerd wordt.

Berichten (5)

Testaankoop

Naar: I. A.

20/07/2023

Beste abonnee,Wij hebben uw verzoek aan de betrokken afdelingen voorgelegd, zodat uw dossier zo spoedig mogelijk kan worden onderzocht.Wij gaan u hierover zo snel mogelijk terug contacteren.Met vriendelijke groetAbonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

Testaankoop

Naar: I. A.

28/07/2023

Geachte heer Altaee,Uw dossier werd vandaag behandeld door onze abonnementendienst.U ontving hierover een mail ter bevestiging.Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst of op het nummer 028923700 , als u hierover nog vragen heeft.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

I. A.

Naar: Testaankoop

01/08/2023

Geachte heer/mevrouw,Ik heb nog geen mail gekregen van de abonnementendienst.Kan het zijn dat die nog niet gestuurd is?Met vriendelijke groeten,Ibrahim Altaee

Testaankoop

Naar: I. A.

17/08/2023

Geachte heer,Uw dossier werd op 28/07/2023 volledig behandeld door onze abonnementendienst.U ontving hierover een mail ter bevestiging.Omdat u aangeeft deze mail niet te hebben ontvangen:Twijfel niet om ons te contacteren op het nummer 028923700 , als u hierover nog vragen heeft.Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

Testaankoop

Naar: I. A.

17/08/2023

Geachte heer,Uw dossier werd op 28/07/2023 volledig behandeld door onze abonnementendienst.U ontving hierover een mail ter bevestiging.Omdat u aangeeft deze mail niet te hebben ontvangen:Twijfel niet om ons te contacteren op het nummer 028923700 , als u hierover nog vragen heeft.Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform