Ik heb op 6 december 2024 mijn contract met nummer xxxxxxxxx opgezegd via het formulier op de website van Test-aankoop.be gezien ze telefonisch niet bereikbaar zijn (zij hebben de lijn verbroken nadat ik al 30 minuten aan de lijn hing). Ik vermeld in dit formulier duidelijk dat ik geen contract meer wens en geen betalingen meer zal doen. Gezien ik op vandaag, 27 december 2024, nog steeds geen bevestiging heb gekregen, neem ik contact op per telefoon, deze keer wel met "succes". De mevrouw meldt mij dat het contract stopgezet wordt op 1 februari en dat ik tot dan betalingen zal moeten doen. Ik zou ook een mail ontvangen hebben met deze informatie. Ik heb echter geen mail ontvangen met deze informatie, ook niet in mijn spamfolder. Gezien ik op 6 december aangegeven heb dat ik het abonnement wil opzeggen, wat eenzijdig kan 15 dagen voor het einde van de maand, kan het toch niet zijn dat pas 1 februari het contract opgezegd wordt en er dus nog een extra betaling moet gebeuren? Voor een bedrijf dat geschillen aanvecht met andere bedrijven over het niet correct handelen met de klant, vind ik dit onaanvaardbaar. Hoe kan het zijn dat een klant zijn/haar contract niet eenzijdig kan opzeggen via mail/formulier terwijl dit wettelijk verplicht is deze mogelijkheid aan te bieden?