Terug

TESTAANKOOP is oplichter

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. M.

Naar: Testaankoop

26/12/2024

Ik heb op 6 december 2024 mijn contract met nummer xxxxxxxxx opgezegd via het formulier op de website van Test-aankoop.be gezien ze telefonisch niet bereikbaar zijn (zij hebben de lijn verbroken nadat ik al 30 minuten aan de lijn hing). Ik vermeld in dit formulier duidelijk dat ik geen contract meer wens en geen betalingen meer zal doen. Gezien ik op vandaag, 27 december 2024, nog steeds geen bevestiging heb gekregen, neem ik contact op per telefoon, deze keer wel met "succes". De mevrouw meldt mij dat het contract stopgezet wordt op 1 februari en dat ik tot dan betalingen zal moeten doen. Ik zou ook een mail ontvangen hebben met deze informatie. Ik heb echter geen mail ontvangen met deze informatie, ook niet in mijn spamfolder. Gezien ik op 6 december aangegeven heb dat ik het abonnement wil opzeggen, wat eenzijdig kan 15 dagen voor het einde van de maand, kan het toch niet zijn dat pas 1 februari het contract opgezegd wordt en er dus nog een extra betaling moet gebeuren? Voor een bedrijf dat geschillen aanvecht met andere bedrijven over het niet correct handelen met de klant, vind ik dit onaanvaardbaar. Hoe kan het zijn dat een klant zijn/haar contract niet eenzijdig kan opzeggen via mail/formulier terwijl dit wettelijk verplicht is deze mogelijkheid aan te bieden?

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: T. M.

26/12/2024

Beste Tobias, We hebben je bericht goed ontvangen. We hebben het doorgestuurd naar de verantwoordelijke van onze afdeling, zodat je inschrijving kan worden nagekeken. We nemen zo snel mogelijk opnieuw contact met je op. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.

Testaankoop

Naar: T. M.

21/01/2025

Beste Tobias, Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren bij het contact met onze afdeling Abonnementen over de stopzetting van je abonnement. In december kregen we veel aanvragen binnen voor hulp en informatie. Daardoor liep het verwerken van alles soms wat trager, en hebben we een kleine achterstand opgelopen. De stopzetting van je abonnement werd op 26/12/2024 door onze abonnementendienst verwerkt. Zoals we telefonisch hebben besproken op 26 december, stopt je abonnement per 1 februari 2025. De bijdrage van €11,98 voor januari hebben we niet in rekening gebracht, en de domiciliëring is stopgezet. Omdat onze adressenlijsten vooraf worden opgesteld, kan het zijn dat je het tijdschrift van februari 2025 nog ontvangt. Je hoeft hiervoor niets te doen. Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons op via 025423200. We zijn bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 9:00 tot 12:30 en van 13:00 tot 17:00. Op vrijdag zijn we er tot 16:00. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform