Terug

Testaankoop in de fout

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Testaankoop

10/11/2023

Beste,Als lid van testaankoop betreur ik dat ik jullie niet kan bereiken via mail voor het melden van problemen bij testaankoop zelf. Een voorbeeld: vergelijk De beschrijving van de geteste droogkast van WHIRLPOOL FFT M1072BE met de tabel: voor de ganse rubriek over gebruiksgemak is er een contradictie tussen de tabel en demening van expert. Zelfs binnen de tekst van de mening van de expert staan er tegenstrijdigheden. In de tekst staat dit toestel behaalt goede punten op gebruiksgemak, en bij de minpunten van het toestel staat onpraktisch in gebruik. Waarom kunnen leden jullie niet contacteren per mail? Niet direct een voorbeeld van klantvriendelijkheid, wat je toch zou mogen verwachten van een organisatie die instaat voor consumentenrechten.

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: J. V.

13/11/2023

Beste abonnee,Mijnheer Vanthuyne,Wij hebben uw bericht goed ontvangen.We zijn afgestapt van het gebruik van e-mailadressen en hebben ervoor gezorgd dat elke adviesdienst zijn eigen contactformulier op onze website heeft. Je kan dit contactformulier terugvinden op onze webpagina test-aankoop.be/contact/contacteer-ons.Wij hebben uw bemerking over de droogkast aan de betrokken afdelingen voorgelegd, zodat dit zo spoedig mogelijk kan worden nagekeken.Ze gaan u hierover zo snel mogelijk terug contacteren.Met vriendelijke groetAbonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

Testaankoop

Naar: J. V.

22/11/2023

Beste abonnee,We komen nog even terug op uw vraag in verband met onze koopwijzer droogkasten en het geteste model WHIRLPOOL FFT M1072BE. Onze excuses dat we nog geen antwoord konden geven, we hebben daarom een reminder gestuurd naar de betrokken dienst.We hopen u weldra meer uitleg te verschaffen.Vriendelijke groeten,De klantendienst -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform