Terug

Test-aankoop welkomsgeschenk blijft uit.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: Testaankoop

21/09/2023

Geachte,Ik heb bij jullie, test-aankoop, een abonnement opgestart met de belofte van een welkomsgeschenk. Vele weken verder ben ik nog altijd niet in de mogelijkheid om dit te bestellen bij giftin. Ik wil graag de punten ontvangen die bij het abonnement horen. Mvg.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: R. D.

21/09/2023

Beste abonnee,Geachte heer D Haens,Je kreeg van ons een voucher ter waarde van 80 punten, waarmee je op de website van onze partner een geschenk kan kiezen.Je vindt deze voucher en een link naar de site waar je het geschenk kan aanvragen in de welkomstbrief.Om toegang te krijgen tot de site waarop je een geschenk kan uitkiezen, moet je je eerst registreren en een wachtwoord instellen. Vul hiervoor je abonneenummer in op giftin.be , klik nadien op "Aanmelden" en volg de instructies voor het verdere verloop van de registratie.Eens je account aangemaakt is krijg je van onze partner een mailtje waarin ze bevestigen dat je punten geactiveerd werden. (Bij nazicht stellen we vast dat we op 30/08/2023 opdracht gaven aan onze partner om je punten te activeren.)We wensen je alvast veel plezier met het uitkiezen van je geschenk.Twijfel niet om de klantendienst van onze partner even te contacteren als je hier nog vragen over hebt, op het nummer 078251005 of stuur een mailtje via het contactformulier op hun website.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform