Terug

Test Aankoop trage respons

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. A.

Naar: Testaankoop

14/02/2025

Test Aankoop benaderde mij, bewerend dat mijn klacht over mijn verwarmingsleverancier hun aandacht had getrokken en dat ik expertadvies als onderdeel van het lidmaatschap zou ontvangen als ik me zou abonneren. Dit bleek echter een loze belofte. Sinds oktober 2024 heb ik meerdere emails gestuurd naar hun expert, maar geen enkele reactie ontvangen. Ondertussen kreeg mijn buur met exact dezelfde klacht wél advies, wat bewijst dat er sprake is van discriminatie tussen leden. Toen ik op 30 december 2024 officieel de opzegging van mijn abonnement aanvroeg, werd mijn verzoek volledig genegeerd. Aangezien ik geen enkele reactie kreeg, diende ik in januari opnieuw een annulatieverzoek in via hun online contactformulier. Ondanks dit bleef het stil, en pas op 13 februari 2025 ontving ik eindelijk een reactie met de eis om te betalen tot maart, wat tegen hun eigen algemene voorwaarden ingaat. Ik eis dat mijn opzeggingsdatum wordt gecorrigeerd naar 1 februari en dat ik alleen voor januari wordt aangerekend, zoals in hun voorwaarden staat. Leden lokken met valse beloften, vervolgens de beloofde service niet leveren en opzettelijk opzeggingen vertragen om extra betalingen te innen, is totaal onaanvaardbaar. Ik verwacht een onmiddellijke correctie.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: M. A.

17/02/2025

Mijnheer Abdelrahman, Onze oprechte excuses voor de vertraging in onze reactie. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn en danken u voor uw geduld. Na controle van uw inschrijving stellen we vast dat de stopzetting van uw abonnement op 31 januari 2025 werd verwerkt door onze abonnementendienst. U ontving hierover een bevestigingsmail, waaraan het dossiernummer 10252233 werd toegekend. Op dezelfde dag werd ook contact opgenomen met onze boekhoudafdeling om ervoor te zorgen dat de abonnementsbijdrage voor februari niet wordt aangerekend. De abonnementsbijdrage voor januari blijft echter nog verschuldigd. Dit bedrag van €11,98 werd op 3 januari 2025 aangeboden via domiciliëring, maar de transactie werd niet uitgevoerd door uw financiële instelling. U zult hiervoor nog een overschrijving ontvangen. Wat betreft de e-mail die u op 13 februari 2025 ontving: helaas bevatte deze onjuiste informatie. Wij hebben dit incident gemeld aan de verantwoordelijke van onze afdeling en de betrokken medewerker zal hierover worden gecoacht. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij hopen u hiermee de gevraagde verduidelijking te hebben gegeven. Twijfel niet om ons te contacteren op het nummer 025423200, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform