Test Aankoop benaderde mij, bewerend dat mijn klacht over mijn verwarmingsleverancier hun aandacht had getrokken en dat ik expertadvies als onderdeel van het lidmaatschap zou ontvangen als ik me zou abonneren. Dit bleek echter een loze belofte.
Sinds oktober 2024 heb ik meerdere emails gestuurd naar hun expert, maar geen enkele reactie ontvangen. Ondertussen kreeg mijn buur met exact dezelfde klacht wél advies, wat bewijst dat er sprake is van discriminatie tussen leden.
Toen ik op 30 december 2024 officieel de opzegging van mijn abonnement aanvroeg, werd mijn verzoek volledig genegeerd. Aangezien ik geen enkele reactie kreeg, diende ik in januari opnieuw een annulatieverzoek in via hun online contactformulier. Ondanks dit bleef het stil, en pas op 13 februari 2025 ontving ik eindelijk een reactie met de eis om te betalen tot maart, wat tegen hun eigen algemene voorwaarden ingaat.
Ik eis dat mijn opzeggingsdatum wordt gecorrigeerd naar 1 februari en dat ik alleen voor januari wordt aangerekend, zoals in hun voorwaarden staat. Leden lokken met valse beloften, vervolgens de beloofde service niet leveren en opzettelijk opzeggingen vertragen om extra betalingen te innen, is totaal onaanvaardbaar. Ik verwacht een onmiddellijke correctie.