O.Ref/CM-V05349332Beste heer Cels,Wij wensen U te herinneren aan onze voorgaande mails van 22 + 24/12=Na analyse van uw dossier met de regioverantwoordelijke zijn wij tot de conclusie gekomen dat de aangerekende interventie van 05/11/2020 werd uitgevoerd tijdens de fabrieksgarantie van 2 jaar.Graag willen wij u informeren dat deze garantie niet kan aangesproken worden in geval van een probleem met de installatie.Volgens de bevindingen van onze technieker tijdens deze interventie waren de problemen gelegen aan een extern probleem.Onze technieker heeft de min. Forfait van 129,75Eur zonder btw aangerekend. Deze wordt aangerekend voor iedere interventie/verplaatsing van onze diensten.Er wordt een interventie gevraagd en wij stellen vast dat er onvoldoende gasdruk is, we hebben dus een controle en een vaststelling gedaan.Er was een probleem met de gasdruk want Fluvius heeft de nodige aanpassingen gedaan.Als er te weinig gasdruk is gaat het toestel de gasblok forceren en deze gaat dan stuk.Het probleem lag niet aan de ketel zelf maar aan de gasdruk, hiervoor dient u Fluvius te contacteren.Wij kunnen geen positief gevolg geven op uw vraag voor de annulatie van de factuur.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mijnheer Cels, met de meeste hoogachting.Lieve FlamandKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone +32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn