Beste,Eind juli 2022 kreeg ik een melding van UPS dat mijn zending met traceercode 1Z7404VE6795621057 vanuit de VS op terugweg was naar de afzender omdat mijn buren geweigerd hadden om 40,70€ importkosten te betalen. Ik belde onmiddellijk met de klantendienst van UPS en na veel heen-en-weer kreeg ik een rekeningnummer waarop ik de 40,70€ mocht overschrijven. Het pakje zou daarna naar een pickup point gestuurd worden waar ik het dan kon ophalen. Ik voerde de overschrijving uit en stuurde afschriften door naar collectionsbe@ups.com én naar beimport@ups.com. Toen het pakje een hele tijd later beschikbaar was in de pickup point kreeg ik te horen van de verantwoordelijke dat de kosten nog dienden betaald te worden. Na weer heel wat mail- en belverkeer met UPS kwam ik te weten dat de betreffende dienst er niet in slaagde om de importkosten als ‘betaald’ in het systeem te zetten. Daarom raadden zowel de klantendienst als de verantwoordelijke van de pickup point me aan om de kosten nogmaals ter plaatse te betalen met de bankkaart en daarna 1 betaling terug te vorderen via een aanvraag/claim op de UPS website. Ik deed dit en opnieuw stuurde ik alle afschriften en nodige info naar bovengenoemde diensten. Tot op heden heb ik nog geen teruggave ontvangen en op mijn emails wordt niet meer gereageerd. Zo zag ik mij genoodzaakt om jullie hulp in te schakelen…Alvast bedankt.Mvg, Anthony