Terug

Terugvordering betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Refurbed

04/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 16augustus, heb ik online een Ipad 10 256gb blue besteld met als detail van verrichting Refurbed Marketplace G SG038785 Singapore. Ik stelde echter vast dat er geen bestelbevestiging werd verstuurd en weken na datum geen levering heb mogen ontvangen. Alreeds meerdere malen heb ik deze klacht aan jullie team bestuurd waarbij meermaals excuses werden aangeboden maar ZONDER verdere gevolgen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen midden september het volledige bedrag terug te betalen. Met vriendelijke groeten, Kristof Bijlage: - Kopie overschrijving - mail klantendienst

Berichten (3)

Refurbed

Naar: K. V.

04/09/2024

Hallo Klachten,Dank je wel voor jouw aanvraag bij refurbed!We kunnen helaas geen bestelling vinden die gekoppeld is aan: klachten@test-aankoop.beVanwege de Algemene Verordening Gegevensbescherming vragen wij je, om ons jouw volledige naam, e-mailadres en factuur- of verzendadres te verstrekken, die je hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.Je kunt ook contact met ons opnemen via je klantenaccount door je aan te melden op jouw refurbed Klantenaccount en vragen, in het menu aan de linkerkant te selecteren. Hier vindt je alles in één oogopslag en overzichtelijk. Onze refurbed Klantenservice heeft ook inzicht in de gehele communicatie, tussen jou en onze handelaren en staat snel voor je klaar als je tijdens de verdere contactverloop met de handelaar, ondersteuning nodig hebt. Als je een aanvullende opmerking, met betrekking tot jouw aanvraag, wilt toevoegen, dan kun je dit ook doen via jouw klantenaccount.Als je op dit moment geen toegang hebt tot jouw klantenaccount, zullen wij jouw verzoek graag in behandeling nemen, zodra wij over de bovengenoemde gegevens beschikken.Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze refurbed Klantenservice. :)Met vriendelijke groetenMoradrefurbed customer serviceOp 4 september 2024 om 07:15:29 UTC schreef klachten@test-aankoop.be:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [W53YW0-R6ZWM]

K. V.

Naar: Refurbed

04/09/2024

Hallo, Kristof Van Hove kvan_hove@hotmail.com Kwadenbulk 14 - 9790 Elsegem

Refurbed

Naar: K. V.

04/09/2024

Hallo Klachten,Bedankt voor je bericht en jouw interesse in refurbed.Helaas kan ik jouw bestelling, aan de hand van de gegevens die je ons hebt verstrekt, niet terugvinden in ons systeem.Direct na jouw aankoop, zou je een bestelbevestiging van ons moeten hebben ontvangen. Daarin is jouw order ID te zien. Laat ons alstublieft weten welke order ID je in jouw bestelbevestiging ziet, zodat wij jouw bestelling in ons systeem kunnen terugvinden.Je kunt ons ook de volledige naam en het leverings- en/of het factuuradres, waarmee je jouw bestelling bij refurbed hebt geplaatst, verstrekken. Dit zou ons heel erg kunnen helpen, omdat wij alleen kunnen zoeken naar de gegevens die daadwerkelijk zijn ingevoerd bij het plaatsen van jouw bestelling.Je kunt, door in te loggen op onze website via jouw refurbed-klantenaccount, ook rechtstreeks contact opnemen met de handelaar en een nieuwe verzoek aan te maken.Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze refurbed Klantenservice. 🙂Met vriendelijke groetenEsrarefurbed customer serviceOp 4 september 2024 om 09:00:49 UTC schreef klachten@test-aankoop.be:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [GDXG7G-RY2VZ]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform