Hallo Klachten,Dank je wel voor jouw aanvraag bij refurbed!We kunnen helaas geen bestelling vinden die gekoppeld is aan: klachten@test-aankoop.beVanwege de Algemene Verordening Gegevensbescherming vragen wij je, om ons jouw volledige naam, e-mailadres en factuur- of verzendadres te verstrekken, die je hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.Je kunt ook contact met ons opnemen via je klantenaccount door je aan te melden op jouw refurbed Klantenaccount en vragen, in het menu aan de linkerkant te selecteren. Hier vindt je alles in één oogopslag en overzichtelijk. Onze refurbed Klantenservice heeft ook inzicht in de gehele communicatie, tussen jou en onze handelaren en staat snel voor je klaar als je tijdens de verdere contactverloop met de handelaar, ondersteuning nodig hebt. Als je een aanvullende opmerking, met betrekking tot jouw aanvraag, wilt toevoegen, dan kun je dit ook doen via jouw klantenaccount.Als je op dit moment geen toegang hebt tot jouw klantenaccount, zullen wij jouw verzoek graag in behandeling nemen, zodra wij over de bovengenoemde gegevens beschikken.Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze refurbed Klantenservice. :)Met vriendelijke groetenMoradrefurbed customer serviceOp 4 september 2024 om 07:15:29 UTC schreef klachten@test-aankoop.be:
[W53YW0-R6ZWM]