Terug

Terugvordering betaling montagefout

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Eldi

26/05/2022

BesteBetreftWHIRLPOOL MONTAGEFOUT - Werkrapport / Terugbetaling Herstellingskosten.Datum: Wed, 18 May 2022 11:44:10 BesteVerwezen naar de reparatie montagefout uitgevoerd door monteur Wirlhpool op vrijdag 13 mei 22, waren we ter plaatse verplicht 199€ te betalen voor deze werken. Onmiddellijk daarna contact genomen met Eldi voor teruggave van dit bedrag, en telefonisch besproken en overeengekomen (met de aankoopwinkel Eldi Zelzate) het nodige werkrapport Wirlhpool als montagefout doorgestuurd in bijlagen alsook onze aankoopbon dampkap.Dit als terugvordering 199€ herstellingskosten met bijgevoegd ons rekeningnummer. Nog steeds geen enkele reactie verkregen, schandalig van Eldi hun te laten kennen aan zulk bedrag dat wij moesten ophoesten uit het niks! Dit is voor onszelf veel geld en werken hier hard voor! Wij zien uit naar een spoedige terugvordering!!! MvgFamilie Vossaert

Berichten (6)

Eldi

Naar: M. V.

30/05/2022

DATA NOT AVAILABLE

M. V.

Naar: Eldi

31/05/2022

BesteWhirlpool heeft enkel de montagefout van Eldi monteur hersteld en de fout ligt bij het plaatsen van een Eldi monteur, dus whirlpool zelf hoeft daar geen tussenkomst meer in te doen. Het is een pure fout vanuit Eldi, uitziend naar het terugbetalen bedrag 199€ ! Mvg

M. V.

Naar: Eldi

06/06/2022

Wanneer mogen wij onze terugbetaling verwachten?

M. V.

Naar: Eldi

08/06/2022

Graag verwachten wij een bevestiging van terugvordering en van jullie. Dank om het nodige! MvgFamilie Vossaert

M. V.

Naar: Eldi

15/06/2022

TAV Carine Dandoy, klantendienst EldiGezien wij géén reactie of betaling doorkrijgen zullen wij ons genoodzaakt vinden om verder te gaan met deze klacht ten rechte bepaald! Graag zien wij bemiddeling uitbetaling tegen einde van de week, aanstaande vrijdag dus, op het rekeningnr dat reeds eerdere malen werd overgemaakt via email naar jullie diensten!In spoedige afwachting.

Eldi

Naar: M. V.

17/06/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform