Ik bestelde een matras met een 100d op proef retourbeleid - een van de zaken waarmee Emma matrassen veel publiciteit mee maakt om klanten te lokken.Intussen heb ik een maand geleden een retourmelding gedaan- en kreeg ik belofte dat men binnen 3tot 5 dagen contact met me zou opnemen om een ophaling te organiseren. Dit gebeurt dus niet, wat resulteert in een 2 persoonsmatras die nu al een maand in mijn living staat én het feit dat ik mijn geld niet terugkrijg ( want dat zou pas 2 weken na de ophaal gebeuren). Intussen heb ik hun meermaals gecontacteerd. De bereidwilligheid en het niveau om te helpen bij mijn vraag is zeer laag ( bv. 45 min telefonisch id wachtrij, drie maal dezelfde standaard/ chat gpt geïnitieerde antwoorden, doorverbinden naar collega’s die me ook niet kunnen helpen..). Steeds krijg ik uiteindelijk dezelfde feedback: binnen 3tot 5 werkdagen nemen we contact met u op.Intussen heb ik die feedback voor een derde keer gekregen-en gezien de eerste 2 niet gevolgd werden- dien ik klacht in.Ik hoop dat er eindelijk iemand écht helpt en zorgt voor ophaling/tijdige geld terugvordering zoals men beloofd. Bedankt!