Terug

Terugstuurgarantie/ 100 d proef wordt niet gerespecteerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. R.

Naar: EMMA Matelas

11/09/2023

Ik bestelde een matras met een 100d op proef retourbeleid - een van de zaken waarmee Emma matrassen veel publiciteit mee maakt om klanten te lokken.Intussen heb ik een maand geleden een retourmelding gedaan- en kreeg ik belofte dat men binnen 3tot 5 dagen contact met me zou opnemen om een ophaling te organiseren. Dit gebeurt dus niet, wat resulteert in een 2 persoonsmatras die nu al een maand in mijn living staat én het feit dat ik mijn geld niet terugkrijg ( want dat zou pas 2 weken na de ophaal gebeuren). Intussen heb ik hun meermaals gecontacteerd. De bereidwilligheid en het niveau om te helpen bij mijn vraag is zeer laag ( bv. 45 min telefonisch id wachtrij, drie maal dezelfde standaard/ chat gpt geïnitieerde antwoorden, doorverbinden naar collega’s die me ook niet kunnen helpen..). Steeds krijg ik uiteindelijk dezelfde feedback: binnen 3tot 5 werkdagen nemen we contact met u op.Intussen heb ik die feedback voor een derde keer gekregen-en gezien de eerste 2 niet gevolgd werden- dien ik klacht in.Ik hoop dat er eindelijk iemand écht helpt en zorgt voor ophaling/tijdige geld terugvordering zoals men beloofd. Bedankt!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform