Beste,We hebben de klant al geinformeerd dat de handelaar tot en met 08/04 heeft om ons een antwoord te geven.Dit is de verplichte termijn van visa en mastercard wij kunnen het process niet versnellen door klachten te krijgen.Gelieven terug de klant te informeren dat hij moet wachten.Met vriendelijke groeten,Issuing Dispute and Fraud AdministrationHaachtsesteenweg 1442 Chaussée de Haecht1130 BrusselsBelgiums:mijnkaart.bes:macarte.beHoe contact met ons opnemen?Via e-mail: door een antwoord te sturen op dit e-mailbericht via de 'reply' functie. Het is belangrijk dat u op deze manier contact met ons opneemt voor een vlotte opvolging van uw dossier (niet onder vorm van het opstellen en versturen van een nieuwe e-mail).Via telefoon: +32 (0)2 205 85 85. (na uw taalkeuze, kies optie 1, en voer snelcode 1200 in om rechtstreeks doorgeschakeld te worden met een medewerker.)* * Vermeld altijd de referentie die bovenaan deze e-mail staat.