Terug

Terugstorting wordt niet uitgevoerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Worldline

19/03/2024

Beste,Na annulatie van een boeking heeft de handelaar een terugstorting op mijn kredietkaart gedaan doch op heden zie ik deze niet op mijn afschrift verschijnen.Bij een contact wisten ze me te zeggen dat ze de terugstorting zien maar dat ik een klacht moest indienen om deze op mijn rekening te krijgen, wat ik dan ook gedaan heb.Ik heb hierover daarna nog meerdere malen met Wordline telefonisch contact gehad.Zij beloven om terug te bellen doch dit doen ze niet.Ik wacht nu reeds ruim een maand op mijn terugstorting.Het opgegeven bedrag is een inschatting want het gaat om een terugstorting in Zuid-Afrikaanse Rand.

Berichten (2)

Worldline

Naar: D. V.

27/03/2024

Beste,We hebben de klant al geinformeerd dat de handelaar tot en met 08/04 heeft om ons een antwoord te geven.Dit is de verplichte termijn van visa en mastercard wij kunnen het process niet versnellen door klachten te krijgen.Gelieven terug de klant te informeren dat hij moet wachten.Met vriendelijke groeten,Issuing Dispute and Fraud AdministrationHaachtsesteenweg 1442 Chaussée de Haecht1130 BrusselsBelgiums:mijnkaart.bes:macarte.beHoe contact met ons opnemen?Via  e-mail: door een antwoord te sturen op dit e-mailbericht via de 'reply' functie. Het is belangrijk dat u op deze manier contact met ons opneemt voor een vlotte opvolging van uw dossier (niet onder vorm van het opstellen en versturen van een nieuwe e-mail).Via telefoon: +32 (0)2 205 85 85.  (na uw taalkeuze, kies optie 1, en voer snelcode 1200 in om rechtstreeks doorgeschakeld te worden met een medewerker.)*   * Vermeld altijd de referentie die bovenaan deze  e-mail  staat.

D. V.

Naar: Worldline

27/03/2024

Beste,Ik heb jullie ondertussen een mail gestuurd van de betrokken handelaar waarin deze de terugstorting bevestigd en met informatie rond deze transactie.Volstaat dit niet om het probleem op te lossen ?Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform