Terug

Terugstorten van 117€

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. T.

Naar: VANDEN BORRE

14/02/2024

Op 29-12-2023 breng ik een Eufy deurbel binnen in de winkel martelaarslaan Gent.Aangekocht 14-11-2023 dewelke defect is bestelbon : 416962816 Dossiernr: 64382762Op 22-01-2024 krijg ik van Vandenborre Brussel telefoon dat het toestel niet kan gerepareerd worden en dat ik naar de winkel moet gaan om terugbetaling te bekomen. Bedrag zou binnen twee weken op rekening staan. Doch niets op rekening.Vrijdag 09-02-2024 gebeld naar klachtendienst vandenborre (tel 023340001) waar men mij dezelfde middag ging terugbellen met de stand van zaken ,Geen telefoon ontvangen.Maandag 12-02-2024 terug gebeld naar klachtendienst.Volgens boekhouding is bedrag reeds gestort op 31-01-2024Dit is tot op heden 14-02-2024 NIET gestort (Bewijs bank in bijlage doorgestuurd naar vandenborre)

Berichten (3)

VANDEN BORRE

Naar: C. T.

20/02/2024

Beste,We bieden je onze verontschuldigingen aan voor de lange wachttijd.Intussen werd de terugbetaling uitgevoerd op 16/02. Je zou het bedrag op je rekening moeten ontvangen hebben.Vriendelijke groeten,DominiqueConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven

C. T.

Naar: VANDEN BORRE

20/02/2024

Beste,Tot op heden is er nog niets gestort op de rekening.Ik heb via de site vanden borre ook klacht neergelegd en daar werd gereageerd dat het ten laatste op Maandag 19/02/2024 op de rekening zou staan, vandaag Dinsdag 20/02/2024 nog geen geld op de rekening.

C. T.

Naar: VANDEN BORRE

22/02/2024

Eindelijk geld ontvangen, Bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform