Terug

terugstorten niet gebruikte vluchten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Annulering vlucht

Klacht

G. T.

Naar: LUFTHANSA

08/10/2024

Beste, In onderling akkoord heb ik een aantal geboekte vluchten niet gebruikt omdat jullie de overstaptijd hebben ingkort. Jullie hebben beloofd om die niet gebruikte vluchten terug te storten. Ik wacht nu al drie maanden op die terugstorting die jullie schriftelijk beloofd hebben. Ik krijg geen antwoord op mijn vraag wanneer die terugstorting zal gebeuren. Graag dringend mij geld terugstorten zoals jullie beloofd hebben.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform