Terug

Terugroepactie airbags

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

T. S.

Naar: CITROEN BELUX

24/06/2025

Naar aanleiding van de terugroepactie die geldt op alle Citroën C3's (geproduceerd tussen 2016-2020): Het feit dat er een 'stop drive' wordt uitgeroepen, waarna er verder geen communicatie komt, is schandelijk. Dat ik daarna asap een afspraak wens te maken bij een Citroëngarage en ik minstens twee weken moet wachten, is mogelijks nog erger. Ik ben afhankelijk van mijn auto voor mijn woon-werkverkeer en wil niet rondrijden met deze airbags. Een 'stop drive' uitroepen, om dan geen alternatief aan te bieden, is ronduit schandalig. Ik eis niet alleen open communicatie, maar ook een proactieve houding van de fabrikant. Oplossingen aanbieden, zowel op mobiliteits- als herstellingsvlak, is het eerste wat in het bedrijf zou moeten opkomen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform