Ons antwoord op uw aanvraag
Hallo
De klant heeft een fiets besteld op 26 april met beloofde leveringsdatum tussen
Verwachte bezorgdatum
06/05/2025 tot 09/05/2025
De fiets is op tijd geleverd op 6 mei.
De klant heeft ons op 9 mei gevraagd te retourneren en we hebben gevraagd wanneer er kan opgehaald worden nog dezelfde dag. Er wordt ook langs alle kanten door de klant mails gestuurd die we telkens beantwoorden.
Hij had me gevraagd direct na de verkoop of de fiets uit de verpakking mag waarop ik op heb gezegd:
Hallo Roger,
De fiets dient in de staat geretourneerd te worden waarin u deze hebt ontvangen. Indien u de doos dus hebt open gedaan of de fiets gemonteerd hebt maar het uitzicht van de fiets bevalt u niet of de maat is niet goed dan dient deze terug gedemonteerd te worden en ingepakt te worden zoals ontvangen.
Indien de fiets gebruikt wordt en er is een defect veroorzaakt door een fabrieksfout dan kan u deze uiteraard wel terugsturen onder garantie.
Kan je me de reden van retour geven aub?
Hij heeft daar niet meer op geantwoord maar dan vraagt hij via een andere mail later de retour en zegt dat de verpakking weg is:
Beste Charlotte, Het pakket kan opgehaald worden! Graag een retourlabel en afhaalbewijs graag. Wat betreft: De fiets moet ongeopend worden geretourneerd, in de originele verpakking en met de originele beschermhoezen. Dat zal moeilijk gaan omdat de fiets werd uitgepakt bij aankomst om na te kijken!! Daar heb ik het recht toe en wanneer uw partner daar niet mee akkoord gaat, overtreedt hij de Belgische wetgeving! Desgevallend schakel ik wel een juridische dienst in. Mvg, Roger Marjaux P.S.: alhoewel ik er bijna zeker van ben dat jullie de ophaaldienst van jullie partner moeilijk iets kunnen vragen omtrent de modaliteiten van de ophaling, doe ik toch een poging om te vragen dat de chauffeur de fiets afhaalt aan de garagepoort van het appartementsgebouw na mij op de hoogte ten hebben gebracht van uur van aankomst via een .telefoontje op het nr.: 0474/197173 (+32 voor België); Dan zal ik hem daar opwachten.
Ik ben nu heel braaf voor de klanten maar dat vind ik dan van zijn kant echt niet correct. De fiets moet dan ingepakt worden in een andere, veilige verpakking waar de klant voor moet zorgen. Hij kan ergens een grote doos gaan halen of iets kopen via internet om de fiets te beschermen voor transport.
Indien dat in orde is binnen de 30 dagen zal de fiets opgehaald worden.
Indien je nog vragen hebt, mag je ons altijd contacteren.
Sportieve groet,
Sarah
Uw aanvraag over : Terugname
Uw aanvraag is geregistreerd onder het nummer 250519-006186.
Geef ons uw mening!
Bent u tevreden met de hulp van onze klantendienst?
Dit bericht is verzonden namens Decathlon. Voor meer informatie of vragen, bezoek onze website of neem contact op met uw dichtstbijzijnde Decathlon-winkel.
©2025 Decathlon
[---002:003992:14800---]