Zwembad Intex gekocht bij bol.com blijkt vanaf begin lek te zijn. Na getracht te hebben dit te laten repareren dan maar op aanbevelen van bol.com dit laten invoeren als niet gelukkig geld terug garantie van 30 dagen. Heb dan nog een verwijd gekregen dat ik niet meewerkte omdat ik hen geen foto heb doorgestuurd van het lek. Er was geen zichtbaar lek (onderkant?) maar stonden er toch op dat ik dat doorzond. Dus heb hen een foto gestuurd van heel het zwmbad. (zoek de fout?)Zwembad afgebroken en klaar gezet in grote doos. Doos te groot en te zwaar (50kilo) om dit zelf naar afdrukpunt te brengen en desbetreffende punten pakken het ook niet aan. Vanaf dat punt een spelletje tussen BOL.com, hun toeleverancier en de Intex over wie en hoe dit bij mij weg kan. Bol.com zegt dat zij niet verantwoordelijk zijn en zij enkel het platform zijn waar bedrijven gebruik kunnen van maken, Inex zelf zegt niets te doen uitsluitend indien het met garantie heeft te maken en leverancier doet gewoon moeilijk.Dit is +/- 4 maanden geleden. Na deze maanden zou zelfs blijkbaar de mogelijkheid bestaan dat ze het totaal niet meer gaan terugnemen omdat dit gaat over een hygiënisch product. Iets dat toch al 3 maanden geleden bekend was voor BOL.com die aangeveling heeft gedaan om het terug te leveren. Korte omschrijving over iets dat al 4 maanden bezig is en waar ik elke week minstens 1 telefoontje voor doe op mijn kosten terwijl ik niets verkeerd heb gedaan. Zij hebben mij een slecht zwembad geleverd ik niet.Bestellen en leveren +/- 1dag, afhalen ... +/- 4maanden en ...Hopelijk komt er spoedig een oplossing voor want 1) ik wil die grote doos uit mijn garage en 2) ik wil mijn geld terug. Al een geluk heb ik vrij snel beslist om op een andere website een zwembad te kopen of ik had zelfs deze mooie zomer niet kunnen genieten van een zwembad. Antwoord van Bol.com: Zomer is niet niet helemaal over he.......