Terug

Terugname traplift

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. N.

Naar: TK Home Solutions

08/02/2020

Geachte heer, mevrouwIn 2018 heeft mijn vader bij u een trapflift gekocht t.w.v. 11.883€.In sept. 2019 is hij echter noodgedwongen verhuisd naar een woonzorgcentrum. Wij hebben toen onmiddellijk contact met u genomen om de traplift te komen terughalen. Er werd hiervoor een terugnamecontract opgesteld U008789. Tot op heden is er nog NIEMAND opgedaagd of heeft er niemand teruggebeld ondanks vele pogingen van mijzelf en mijn broer. Het is een regelrechte schande dat er zo misbruik gemaakt wordt van oude mensen en hun fysieke beperkingen. De totaalprijs voor de terugname van alleen de stoel (ook al niet normaal) bedraagt slechts 900€. Wij wensen dat dit zo snel mogelijk afgehandeld wordt want de woning wordt weldra openbaar verkocht. Het leegmaken van de woning mèt die lift er nog in (bel etage woning) was geen sinecure. Ik verwacht nu ACTIE EN ZEER SNEL.

Berichten (2)

R. N.

Naar: TK Home Solutions

07/04/2020

Geachte, ondertussen is de traplift eindelijk verwijderd maar wij wachten nog steeds op de terugbetaling van die 900€, zoals vermeld in het terugnamecontract. Graag dringend in orde brengen.Dank u.Ruth N.

TK Home Solutions

Naar: R. N.

08/04/2020

Goedemorgen,Ik heb het dossier nagekeken en terugbetaling werd op 17/03/2020 uitgevoerd.Ik heb deze ochtend contact opgenomen met betrokken partij en zij zouden de rekeningafschriften nakijken.Indien u nog vragen hebt, gelieve deze dan te sturen naar service.home.be@thyssenkrupp.comMet vriendelijke groeten,Sincères Salutations,Dominique WachtelaerTechnische dienst/service Technique09/216 65 71


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform