Klacht
K. D.
Naar: la souris
Ik heb de scooter een sourini van mijn buurvrouw Lynn Polfiet al enkele maanden bij mij staan .de scooter is aangekocht in april en pas eind Juni geleverd .de scooter heeft nooit echt gereden .er zijn zodanig zo veel problemen mee . Problemen met ontsteking te veel olie in de motor kleppen niet afgesteld banden spanning niet ok .er is verschillende keren een verkoper langsgeweest om dit proberen op te lossen maar sorry die kenden er echt niets van .Lynn heeft gevraagd om de scooter terug te nemen maar dit weigeren aan het betaalde bedrag . Scooter heeft 2 jaar garantie maar maken kunnen ze niet daar zijn ze niet bekwaam voor .de scooter start zelfs nu niet . Lynn heeft met jullie ook al contact gezocht maar ook bij jullie beweegt er niets wat ik ten zeerste betreur .wij weten echter nietmeer wat we nog kunnen doen .ik ben bij la Souris Antwerpen nog geweest maar daar werd ik gewoon uitgelachen. Heel deze circus ben ik wel meer dan beu . Als jullie mijn buurvrouw niet willen helpen gaan ikzelf hiermee naar de krant . Jullie zouden de mensen moeten helpen tenslotte betalen wij daarvoor . Mvg De Haese Koen
Berichten (11)
la souris
Naar: K. D.
Beste Koen, Hartelijk Bedankt voor uw reactie, en onze excuses voor de ongemakken die uw buurvrouw heeft ervaren. Zojuist heb ik een verzoek ingediend bij de planning om het voertuig van uw buurvrouw op te komen halen voor onderzoek en eventuele reparatie. Hopelijk zijn de problemen spoedig mogelijk opgelost. -- Met vriendelijke groet, KellyMedewerker Klantenservice Nederland: +31 85 303 33 45 info@lasouris.nl www.lasouris.nl België: +32 78 79 01 13 info@lasourisscooters.be www.lasourisscooters.be Alkmaar Almere Alphen aan den Rijn Amersfoort Amstelveen Amsterdam Antwerpen Apeldoorn Arnhem Breda Den Haag Doetinchem Eindhoven Enschede Groningen Haarlem Hilversum Leuven Maastricht Rotterdam Tilburg Utrecht Venlo Dit bericht en elke eventuele bijlage is uitsluitend voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijke informatie bevatten. Indien u niet de geadresseerde bent mag u dit bericht en de bijlage niet kopiëren of aan derden ter inzage geven of verspreiden. U wordt verzocht de afzender hiervan onmiddellijk op de hoogte te stellen en het bericht te vernietigen. Op 3 december 2024 om 17:46:15 UTC schreef Klachten klachten@test-aankoop.be: [D424J3-R44XP]
K. D.
Naar: la souris
Hallo Nu zouden jullie na zoveel maanden de scooter komen ophalen voor reparatie? Eerst vroegen jullie 100€ om de scooter te komen halen terwijl die in garantie is . Nu gaan jullie hem maken maar dat heeft mijn buurvrouw heeft gevraagd om de scooter te komen halen en het volledige bedrag terug te storten en dat willen jullie niet doen . Ze heeft ondertussen een andere gekocht die wel rijd en start. Dus voor dat jullie de scooter komen halen moet het geld van de scooter op haar rekening staan . Jullie houden mijn buurvrouw al maanden voor de zot . Eigenlijk zou ze dit naar het gerecht moeten trekken en een fixe schadevergoeding eisen . Dan
la souris
Naar: K. D.
Hallo Klachten, Wij horen graag wat gebruikers van onze klantenservice vinden. Neem even de tijd om een eenvoudige vraag te beantwoorden door op een van de twee onderstaande links te klikken: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Hier is een herinnering over waar deze aanvraag over ging: Kelly (La Souris) 4 dec 2024 12:29 CET Beste Koen, Hartelijk Bedankt voor uw reactie, en onze excuses voor de ongemakken die uw buurvrouw heeft ervaren. Zojuist heb ik een verzoek ingediend bij de planning om het voertuig van uw buurvrouw op te komen halen voor onderzoek en eventuele reparatie. Hopelijk zijn de problemen spoedig mogelijk opgelost. -- Met vriendelijke groet, KellyMedewerker Klantenservice Nederland: +31 85 303 33 45 info@lasouris.nl www.lasouris.nl België: +32 78 79 01 13 info@lasourisscooters.be www.lasourisscooters.be Alkmaar Almere Alphen aan den Rijn Amersfoort Amstelveen Amsterdam Antwerpen Apeldoorn Arnhem Breda Den Haag Doetinchem Eindhoven Enschede Groningen Haarlem Hilversum Leuven Maastricht Rotterdam Tilburg Utrecht Venlo Dit bericht en elke eventuele bijlage is uitsluitend voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijke informatie bevatten. Indien u niet de geadresseerde bent mag u dit bericht en de bijlage niet kopiëren of aan derden ter inzage geven of verspreiden. U wordt verzocht de afzender hiervan onmiddellijk op de hoogte te stellen en het bericht te vernietigen. Klachten 3 dec 2024 18:46 CET [D424J3-R44XP]
K. D.
Naar: la souris
Jullie Zijn ongelooflijk. Jullie antwoorden zelfs niet op vraag . Natuurlijk zijn wij ontevreden. Je zou voor minder . Jullie zetten de mensen gewoon in het zak . Ik ben vorige vrijdag bij jullie in Antwerpen geweest . Daar was een oudere dame een elektrische scooter komen testen .zij wou een 25per uur testen . Jullie hebben haar een 45laten testen zonder nummerplaat en die was al verkocht. Zij valt daar mee omdat jullie haar helemaal niet hielpen . De dame valt daarmee en er waren krassen op. Jullie mensen probeerde alles in die dame haar schoenen te schuiven . Jullie belde de politie . En daar zei jullie gerant van Antwerpen dat de klant niet wou meewerken wat helemaal het geval niet was . Ik ben tussen gekomen en gezegd dat een scooter meegeven zonder nummerplaat wel strafbaar is Dit zijn dus de praktijken die jullie toelaten in jullie filialen . Een dikke schande is het . Ik heb foto's genomen van die scooter en de tel nummer van de mensen die dit hebben voorgehad . Het enige wat mijn buurvrouw vraagt is . Neem de scooter terug en geef haar betaalde bedrag terug . Daar heeft ze recht op .
la souris
Naar: K. D.
Beste Koen, We zijn bekend met het incident in Antwerpen. Graag komen we met je in contact om jouw klacht te bespreken. Helaas vinden we geen contactinformatie van je in ons systeem. Wil je een bericht sturen naar: info@lasouris.nl? Alvast bedankt. -- Met vriendelijke groet, ViolaManager Klantenservice Nederland: +31 85 303 33 45 info@lasouris.nl www.lasouris.nl België: +32 78 79 01 13 info@lasourisscooters.be www.lasourisscooters.be Alkmaar Almere Alphen aan den Rijn Amersfoort Amstelveen Amsterdam Antwerpen Apeldoorn Arnhem Breda Den Haag Doetinchem Eindhoven Enschede Groningen Haarlem Hilversum Leuven Maastricht Rotterdam Tilburg Utrecht Venlo Dit bericht en elke eventuele bijlage is uitsluitend voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijke informatie bevatten. Indien u niet de geadresseerde bent mag u dit bericht en de bijlage niet kopiëren of aan derden ter inzage geven of verspreiden. U wordt verzocht de afzender hiervan onmiddellijk op de hoogte te stellen en het bericht te vernietigen. Op 5 december 2024 om 14:47:20 UTC schreef Klachten klachten@test-aankoop.be: [X5Z9NV-JG95G]
la souris
Naar: K. D.
Hallo Klachten, Wij horen graag wat gebruikers van onze klantenservice vinden. Neem even de tijd om een eenvoudige vraag te beantwoorden door op een van de twee onderstaande links te klikken: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Hier is een herinnering over waar deze aanvraag over ging: Klachten 4 dec 2024 16:32 CET [51X92Y-24L6G]
K. D.
Naar: la souris
De scooter is van Lynn Polfiet. Zij heeft alle hoop in jullie opgeven. Daarom heeft zij gevraagd dat ik zou tussenkomen
la souris
Naar: K. D.
Hallo Klachten, Wij horen graag wat gebruikers van onze klantenservice vinden. Neem even de tijd om een eenvoudige vraag te beantwoorden door op een van de twee onderstaande links te klikken: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Hier is een herinnering over waar deze aanvraag over ging: Viola (La Souris) 5 dec 2024 16:03 CET Beste Koen, We zijn bekend met het incident in Antwerpen. Graag komen we met je in contact om jouw klacht te bespreken. Helaas vinden we geen contactinformatie van je in ons systeem. Wil je een bericht sturen naar: info@lasouris.nl? Alvast bedankt. -- Met vriendelijke groet, ViolaManager Klantenservice Nederland: +31 85 303 33 45 info@lasouris.nl www.lasouris.nl België: +32 78 79 01 13 info@lasourisscooters.be www.lasourisscooters.be Alkmaar Almere Alphen aan den Rijn Amersfoort Amstelveen Amsterdam Antwerpen Apeldoorn Arnhem Breda Den Haag Doetinchem Eindhoven Enschede Groningen Haarlem Hilversum Leuven Maastricht Rotterdam Tilburg Utrecht Venlo Dit bericht en elke eventuele bijlage is uitsluitend voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijke informatie bevatten. Indien u niet de geadresseerde bent mag u dit bericht en de bijlage niet kopiëren of aan derden ter inzage geven of verspreiden. U wordt verzocht de afzender hiervan onmiddellijk op de hoogte te stellen en het bericht te vernietigen. Klachten 5 dec 2024 15:47 CET [X5Z9NV-JG95G]
la souris
Naar: K. D.
Hallo Klachten, Wij horen graag wat gebruikers van onze klantenservice vinden. Neem even de tijd om een eenvoudige vraag te beantwoorden door op een van de twee onderstaande links te klikken: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Hier is een herinnering over waar deze aanvraag over ging: Klachten 5 dec 2024 17:46 CET [51X66V-226KP]
K. D.
Naar: la souris
Hallo Aangezien mijn Buurvrouw Lynn Polfliet nog steeds geen reactie van jullie heeft gekregen hebben wij besloten om de advocaten van test- aankoop te raadplegen . Mvg Koen de Haese
la souris
Naar: K. D.
Hallo Klachten, Wij horen graag wat gebruikers van onze klantenservice vinden. Neem even de tijd om een eenvoudige vraag te beantwoorden door op een van de twee onderstaande links te klikken: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Hier is een herinnering over waar deze aanvraag over ging: Klachten 9 dec 2024 15:10 CET [D4PVY6-KNZ4P]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten