Terug

Terugname oud toestel is niet gebeurd!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: VANDEN BORRE

18/08/2016

Deze morgen werd mijn nieuwe microgolfoven geleverd. Over het toestel heb ik geen klachten, maar wel over het feit dat de levering is gebeurd met B-post. Hierdoor kon ik mijn oude toestel niet meegeven, hoewel dit eerder wel was overeengekomen met de winkel in het Waasland Shoppingcenter waar ik het toestel heb gekocht. Ik had dit uitdrukkelijk gevraagd omdat ik geen eigen vervoer heb en daardoor niet in staat ben om het oude toestel naar het containerpark te brengen. Deze service was mij beloofd door de verkoper. Ik heb dit reeds gemeld aan de klantendienst van V.D. Borre maar die hebben hierop nog niet gereageerd.

Berichten (2)

VANDEN BORRE

Naar: A. C.

23/08/2016

Goeiemorgen,Bedankt voorde e-mail.Wij hebben zonet geprobeerd deze klant te contacteren om een afspraak vast te leggen voor het ophalen van het oude toestel maar zonder succes.Wij hebben een bericht nagelaten om ons terug te bellen.Fijne dag verder,***********************Webshop Vanden Borre02 334 00 00www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

A. C.

Naar: VANDEN BORRE

25/08/2016

Probleem opgelost, mijn oude toestel is opgehaald, met dank.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform