Terug

Terugname boiler

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. M.

Naar: Hubo

19/07/2023

Beste, ik bestelde een boiler bij Hubo,aangekocht 02/06/2023 na drie weken kwam een erkende boilerinstallateur deze aansluiten maar hij kreeg de boiler maar niet in orde.We gingen terug naar de winkel op 24/06/2023 om een tegoedbon en terugname maar deze werd geweigerd.De dag erna heb ik zelfs een mail gestuurd naar de klantendienst maar geen antwoord,daarna gedreigd met testaankoop en iets nadien kregen we reactie op 03/07/2023 dat ze dat na een maand niet meer terugnamen terwijl op het het kassaticket duidelijk staat indien geen beschadiging of gebruik nemen ze hem terug en krijgen we een tegoedbon terug in de plaats.De e-mail zal ik naar jullie doorsturen samen met kassaticket.

Berichten (2)

Hubo

Naar: G. M.

19/07/2023

Beste GoddelieveWij hebben jouw klacht in goede orde ontvangen.Wij zullen deze onderzoeken en alle nodige informatie opvragen en komen hierop snel terug.Met vriendelijke groetenFathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO België nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-405625-2200565-HD------------------------------------------------------------------------------

Hubo

Naar: G. M.

20/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform