Beste bol.com,Deze mail is een reactie op jullie mail die ik kreeg als antwoord op mijn openbare klacht bij testaankoop op 25/04.Jullie blijven volhouden dat dit pakket moet opgestuurd worden met Bpost…..onwaarschijnlijk hoor. Omdat jullie duidelijk niet van plan zijn om mij klantvriendelijk te helpen en mij de enige correcte oplossing aan te bieden (= jullie ophaaldienst langs te sturen om deze 2 grote hondenbenches te retourneren), laat ik mij nu bijstaan door de juridische dienst van testaankoop.Nogmaals: Bpost kan deze 2 hondenbenches niet transporteren omdat de afmetingen buiten hun bereik vallen.Ik had u al een screenshot van de website van Bpost doorgestuurd . Zij vervoeren pakketten tot 3M volumeomtrek. Bpost hanteert de volgende formule 3M= lengte+(2xhoogte) +(2x breedte)De doos voor de hondenbench heeft volgende afmetingen:Lengte: 122cmHoogte: 55cmBreedte:: 85cmGebruik ik de formule van Bpost dan heb ik volgend resultaat:1,22+(2x0,55) +(2x 0,85)=1,22 + 1,10 +1,70 = 4,02Aangezien 4,02 beduidend groter is dan 3, kan Bpost dit pakket niet transporteren. Omdat jullie dit blijkbaar niet willen snappen, heb ik als bewijsmateriaal een mail van Bpost waarin zij bevestigen de door mij aangeboden pakketten niet te kunnen versturen. Deze lMail zal ik u doorsturen.Trouwens, ik weet heel zeker dat jullie hiervan zeker en vast op de hoogte zijn. Daarom kan ik niet anders dan gebruik maken van jullie ophaaldienst die bedoeld is voor grote pakketten. Dat jullie mij ondertussen al 4 weken aan het lijntje houden met allerlei smoezen is ronduit schandalig. De juridische dienst van testaankoop heeft mij ondertussen geleerd dat ik sowieso recht blijf hebben op mijn teruggave geld. Ik heb immers al na 3 dagen aangegeven dat de 2 benches moesten geretourneerd worden…..en daarvan heb ik ook het bewijs……Als jullie beslissen de 2 dozen niet te komen ophalen, is dat jullie verantwoordelijkheid en zeker niet mijn fout, en dus blijven jullie verplicht mijn geld, nl 698 euro, terug te storten.Ik betreur ten zeerste de manier waarop jullie deze zaak aanpakken. Ik was altijd zeer tevreden als bol.com klant, maar nu ben ik zeer boos. Ik eis dan ook een correcte aanpak en indien nodig zal ik andere kanalen inschakelen om deze zaak opgelost te krijgen.