Ik merk voor meer en meer programma's dat ik series en films die ik voorheen wel kon bekijken op de computer (of tablet) in de 'terugkijken'-modus, nu niet meer mag 'terugkijken'.
De beperkte service voor films waar het icoontje niet verschijnt in de tv-gids, dus enkel 'live' kunnen bekeken worden, wil ik best accepteren, maar als er bij een programma wél het icoontje staat, wil ik ook effectief meer dan de eerste minuut van het programma bekijken, om dan de uitzending onderbroken te zien worden met de melding 'niet beschikbaar, deze video kan iet worden afgespeeld'.
Maak een aangepast icoontje dat mij als kijker duidelijk maakt dat ik via telenet.tv het programma niet kan 'terugkijken' of zorg dat het icoontje niet liegt, dat het programma dus volledig beschikbaar is.
Deze situatie kan ik niet anders omschrijven als het bedriegen van jullie klanten. U maakt spreekwoordelijk mensen blij met een dode mus.
U heeft blijkbaar de technologie in huis om mij, na het pauzeren tijdens een reclameblok, terug naar het begin van het reclameblok te sturen en om versneld afspelen tijdens het programma toe te laten, maar niet tijdens de reclameblokken. Dan denk ik dat mijn vraag op technisch vlak geen al te zware dobber voor u mag zijn.
Ik wil enkel transparantie en eerlijkheid. Uw diensten kosten meer dan genoeg om dit als standaard te mogen verwachten.