Terug

Terugkijk TV werkt niet (meer)

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Telenet

23/08/2023

onopgelost probleem Terugkijk TV na verandering abonnement05/07/23: op 5 juli schakel ik over van een Wiggo abonnement (met Streamz) naar een One abonnement met TV Iconic (zonder Streamz), met behoud van de digicorder - terugkijk TV werkt vanaf dan niet meer, het werkt wel op de sportkanalen (Play Sports) en ook via de computer (telenet.tv) is er geen probleem06/07/23: tel naar 015666666 (37 min): terugkijk tv werkt niet meer - verschillende oplossingen worden voorgesteld en geprobeerd door het callcenter, zonder resultaat - een technieker zal langskomen op 10/07/2310/07/23: technieker komt langs - interventie van 5 minuten, geen nazicht van de apparatuur, enkel controle van het tv scherm (tv gids) - volgens hem is het probleem te wijten aan een instelling bij de technische dienst van Telenet, het probleem is gekend en zal worden doorgegeven aan de juiste dienst, een uurtje of zo geduld en alles zal naar behoren werken...11/07/23: tel naar 015666666 (10 min): terugkijk tv werkt nog steeds niet - opnieuw worden verschillende opties uitgeprobeerd via het callcenter (herstart modem, herstart digicorder...), geen resultaat20/07/23: tel naar 015666666 (3 min): probleem nog niet opgelost - volgens callcenter is het probleem gekend en wordt dit zo snel mogelijk opgelost, dank u voor de melding22/07/23: tel naar 015666666 (12 min): probleem nog steeds niet opgelost, opnieuw diverse opties uitgeprobeerd, helaas, eventjes geduld nog, met onze oprechte excuses...24/07/23: tel naar 015666666 (13 min): probleem nog steeds niet opgelost, ook nu herstart modem, digicorder, enz. - het probleem is gekend en is reeds doorgegeven, er zit niets anders op dan te wachten meneer...28/07/23: nog steeds geen terugkijk tv, ik breng een bezoek aan een Telenet winkel voor raad - de uitbater beslist om een nieuwe modem mee te geven, daarmee zal volgens hem het probleem gegarandeerd opgelost zijn28/07/23: nieuwe modem geplaatst - probleem niet opgelost01/08/23: tel naar 015666666 (33 min): probleem nog steeds niet opgelost - nu worden vanuit het callcenter de laatste updates geïnstalleerd, daar zijn ze verbaasd dat dit na verschillende jaren nog altijd niet is gebeurd, het probleem zal door deze updates gegarandeerd opgelost zjn..., niet dus, helaas, dan moet het wel een probleem zijn met de UTP kabels volgens het callcenter - een technieker zal (opnieuw) langskomen op 02/08/2302/08/23: technieker komt langs (een andere dan de vorige voor alle duidelijkheid) - ook nu een interventie van 5 minuten zonder nazicht van de apparatuur - hij (en ook Telenet) is op de hoogte van dergelijke problematiek en volgens hem is dit te wijten aan een instelling bij de technische dienst van Telenet, dit probleem bestaat al geruime tijd, hij weet wat te doen: doorsturen naar de juiste dienst en gegarandeerd: nog een klein beetje geduld en ten laatste morgenvoormiddag is het opgelost, echt waar...08/08/23: nog steeds geen terugkijk tv... - probleem + bovenstaande uitleg doorgestuurd via www2.telenet.be/residential/nl/web-forms/troubleshooting-services/ naar 'Technisch probleem diensten'09/08/23: 11.17u inkomende telefoon van 015666666 met de vraag 'Wat is juist het probleem?', 'Eh..., terugkijk TV werkt niet meer sinds de overstap', 'Ja, dit is een gekend probleem en wij vragen nog eventjes geduld.', 'Enig idee wanneer dit in orde komt?', 'Nee, meneer, geen idee.', 'Ok, bedankt, fijne dag nog.'23/08/23: 7 weken na de overstap naar One: nog altijd geen terugkijk tv, klacht neergelegd via Testaankoop

Berichten (2)

Telenet

Naar: C. D.

08/09/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=jbyjLlgNogIgTSjsRiLbRqMd6PlLepIsfjXDDiGfcj5big4N2lJMCk7tTqo4%2B4KL9ezUzHlO2wVs_kzQsx7CYM0rEmyjjQ

Telenet

Naar: C. D.

08/09/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=jbyjLlgNogIgTSjsRiLbRqMd6PlLepIsfjXDDiGfcj5big4N2lJMCk7tTqo4%2B4KL9ezUzHlO2wVs_kzQsx7CYM0rEmyjjQ


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform