Terug

terugkerend, dagelijks, probleem met proximusTV

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. S.

Naar: Proximus

21/09/2023

Beste, reeds een jaar zijn we met dezelfde klacht bezig. Als ik mijn TV-decoder opstart, kan ik enkel kijken naar het laatst (de dag ervoor) geselecteerd kanaal of heb ik geen beeld ( groen scherm). Ik heb reeds + 50x gebeld en er zijn reeds verschillende techniekers langs geweest, maar zonder resultaat. Telken male dien ik mijn decoder te reboten, om een normaal verloop te hebben. Proximus heeft reeds 3x een nieuwe decoder en 2x een nieuwe modem geplaatst. Het probleem blijft en telefonisch weet men ook geen oplossing. Ik betaal tenslotte stipt mijn abonement, maar krijg dus niet de service.

Berichten (5)

Proximus

Naar: L. S.

22/09/2023

Geachte heer,mevrouwNa telefonisch contact met de heer Luc Sturm tot een gepaste oplossing kunnen komen.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-21-18.21.07.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001546161]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001546161]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: L. S.

22/09/2023

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Sturm Luc in behandeling heb genomen. We zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-21-18.21.07.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001546087]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001546087]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

L. S.

Naar: Proximus

23/09/2023

Hallo,De beloofde technieker, die gisteren zou langskomen, is niet geweest.Dus GEEN gepaste oplossing !!!

L. S.

Naar: Proximus

26/09/2023

Beste,Vrijdag kreeg ik telefoon van jullie, waarin een lieftallige dame me beloofde, om dezelfde dag nog een specialist langs te sturen.We zijn nu dinsdagmiddag, ik heb nog steeds niemand gezien of gehoord. Ik overweeg nu sterk om over te gaan naar Telenet, ondanks de rompslomp, die dat meebrengt. Ik weet niet wat jullie verstaan onder service, maar dit is er in ieder geval, ver van af!!!

L. S.

Naar: Proximus

08/10/2023

Nog steeds geen oplossing. Ik begin te geloven dat niemand daar weet wat er dient te gebeuren. Weer 2x gebeld, na een gesprek werd ik op wacht gezet en na enkele minuten gewoon afgebroken. Steeds doet men mij dezelfde handelingen herhalen, maar zonder resultaat. Ik heb reeds +100 keer de TV-box gereset en gereboot, alsook de modem. Ik denk dat er een structureel probleem is.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform