Terug

Teruggave retour Vinted

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

E. V.

Naar: VINTED

14/07/2024

Geachte, Vinden jullie het normaal dat Vinted zo moeilijk doet over een terugbetaling die ik nooit ontvangen heb. Zij eisen (want zij vragen nooit iets) een volledig overzicht van mijn banktransacties over een periode van 14 dagen. Ik mocht niet mijn saldo verbergen en mocht niks doorstrepen. IS dat wettelijk wat zij vragen? Valt hun vraag niet onder het "bankgeheim"? Als ik alle rekeningstanden onzichtbaar maak, hebben ze toch nog genoeg om uit te zoeken of ik hun terugbetaling al dan niet ontvangen heb? Zodra je enigszins (uit frustratie) laat weten dat dit niet OK is, dan dreigen ze onmiddellijk met stopzetting van de klacht en kan ik helemaal fluiten naar mijn geld. Ik heb trouwens laten weten dat er allicht een probleem zit bij Payconiq en Vinted want alle terugstortingen die ik via Payconiq moet krijgen zitten ergens geblokkeerd blijkbaar. Op dit gegeven krijg ik gewoon geen antwoord! Ook bij payconiq krijg ik geen gehoor want ik kan de referentie van de betaling niet aan hen doorgeven omdat Vinted mij die niet wil geven. Dit is een patstelling die mij enorm veel frustratie en maagpijn geeft en ik ben ten einde raad en weet niet wat ik moet doen om mijn geld alsnog van de ene of de andere terug te krijgen. Weten jullie raad? Alvast super bedankt om hiermee aan de slag te willen gaan. Vriendelijke groeten Els Vandeputte Gent


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform